ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > تبریک انتصاب مدیراجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران

تبریک انتصاب مدیراجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران

تبریک انتصاب مدیراجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران

رئیس انجمن تخصصی کودک و رسانه انتصاب مدیر اجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران، پس از انتصاب دکتر حجت بقایی به عنوان مدیراجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران، با ارسال پیامی این انتصاب را به دکتر بقایی تبریک گفت. در پیام محمود علی پور آمده است: 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حجت بقایی انتصاب شایسته شما را به عنوان مدیر اجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران، تبریک می‌گویم. از شما بابت این دستاوردی که با استعداد و صبر و شجاعت کسب کرده اید، صمیمانه تقدیر می‌کنیم. شایسته است که بعد از ماه‌ها تلاش‌ بی‌وقفه، به دوران جدیدی از فعالیت‌های حرفه ای خود در بستر بین‌المللی دست یابید. این موفقیت بزرگ، نشان دهنده تلاش‌های شخصی و حرفه ای شماست. آرزو می‌کنم که همچنان در مسیر درست خود با پشتکار و همت خود به هدف والای این مسئولیت خود برسید و در آینده ای نزدیک شاهد پرورش مدیرانی لایق و ارزشمند از بین آینده سازانمان برای کشور عزیزمان ایران باشم.

     محمود علی پور – رئیس انجمن تخصصی کودک و رسانه

یادآوری میشود که سازمان جهانی مدیران آینده از همکاری چند دانشگاه در کشورهای جهان با هدف تحقیق و توسعه علوم مدیریت و آموزش مدیران جهت رهبری تشکیل شده است. 

دکتر حجت بقایی در حال حاضر مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا و دبیر روابط عمومی دانشگاه جهانی ورزش در ایران را بر عهده دارند و همچنین، به عنوان مشاور زیست بوم کسب و کار فعالیت می کنند.

برچسب ها : ، ،

پیغام شما