ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > راه اندازی صندوق قرض الحسنه انجمن در سالروز شهادت جواد الائمه

راه اندازی صندوق قرض الحسنه انجمن در سالروز شهادت جواد الائمه

راه اندازی صندوق قرض الحسنه انجمن در سالروز شهادت جواد الائمه

راه اندازی صندوق قرض الحسنه جواد الائمه

السلام علیک یا جواد بن الرضا
با سلام و احترام،در شب شهادت امام جواد علیه السلام دردانهٔ امام رضا علیه السلام، که مظهر جود و سخاوت هستند، بر آن شدیم تا به تأسی از این امام بخشنده یکی از برنامه‌های انجمن را که مدت‌ها منتظر بودیم برای آن اقدام کنیم با کمک اعضا پایه‌گذاری کنیم. امام محمدتقی علیه‌السلام، جواد لقب گرفتند چون درخواست کمک هیچ‌کس را رد نمی‌کردند.همان‌طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین اهداف انجمن‌ ما کمک به رشد و شکوفایی اعضای انجمن است. از این رو، تصمیم گرفتیم تا با تشکیل صندوق قرض‌الحسنه، به اعضای عزیزمان کمک کنیم تا برخی از مشکلات مالی اعضا تا حدودی حل شود.
صندوق قرض الحسنه، فرصتی عالی برای افرادی است که به دلایل مختلفی نمی‌توانند به منابع مالی دسترسی داشته باشند. صندوق می‌تواند با پرداخت مبالغی کوچک، به‌صورت قرض‌الحسنه در اموری مانند خرید لوازم منزل، اداری و یا پرداخت هزینه‌های بهداشتی و پزشکی نیازهای فوری و اضطراری اعضای محترم را برطرف کند.
شما همچنین می‌توانید با مشارکت در صندوق قرض الحسنه، به ارتقای این ایده بزرگ کمک کنید. با هر مبلغ کوچک یا بزرگی که به این صندوق اهدا کنید، می‌توانید به حل مسائل مالی اعضای انجمن کمک کنید.
در انجمن ما، هیچ مبلغی برای شرکت در صندوق قرض‌الحسنه تعیین نشده‌ است. هریک از اعضای عزیز ما، می‌توانند به توان خود، هر مبلغی را به این صندوق اهدا کنند. همچنین، درصورت نیاز، می‌توانید از مبالغ قرض‌های این صندوق بهره‌ برید.
با مشارکت شما، صندوق قرض الحسنه‌مان، زودتر به ثبات خود می‌رسد و می‌تواند به دیگر اعضای انجمن کمک کند. این کار به همدلی بیشتر اعضا هم کمک می‌کند. برای افزایش روحیهٔ انجمنی و کمک به همدیگر تلاش کنیم.
قالَ الصّادِقُ علیه السلام: عَلى بابِ الْجَنَّهِ مَکْتُوبٌ: اَلْقَرْضُ بِثَمانِیَهَ عَشْرٍ وَالصَّدَقَهُ بِعَشْرَهٍامام صادق علیه السلام فرمود: بر درب بهشت نوشته شده است: قرض دادن هیجده برابر پاداش دارد و صدقه ده برابر.


دوستان عزیز می‌توانند مبالغ مدنظر خود را

به شماره حساب ۳۸۳۱۶۰۱۵۲۲

یا شمارهٔ کارت ۵۸۵۹۸۳۱۱۸۳۳۵۵۸۰۸

نزد بانک تجارت به نام اینجانب الهام اشجع واریز فرمایند.


با احترام هیئت مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه

برچسب ها : ، ،

پیغام شما