ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن ۱۴۰۳ از اول تا چهاردهم فروردین

برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن ۱۴۰۳ از اول تا چهاردهم فروردین

برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن ۱۴۰۳ از اول تا چهاردهم فروردین

سرپرست معاونت قران و عترت وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن با شعار “می خوانمت” از یک فروردین تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد در مصلی امام خمینی (ره) تهران خبرداد.

شبیر فیروزیان با اشاره اینکه همزمانی بهار طبیعت با بهار قران این نوید را می دهد که امسال نمایشگاه بیشتر از هر سالی خانواده محور باشد، گفت: نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد با حضور ۴۵ مؤسسه قرآنی و ۲۴ نهاد حاکمیتی و دولتی برگزار می‌شود. وی افزود: بخش بین‌الملل نمایشگاه با حضور کشورهایی از جمله ترکیه، سنگال، چین، روسیه و… نیز از یکم تا هشتم فروردین ماه فعالیت دارد و در صدد هستیم در نمایشگاه امسال با ابزارهای هنری و فرهنگی و نمایشی مفاهیم قرآنی را برای جامعه عرضه کنیم.

به گفته ی وی برنامه‌های ملی در حوزه قرآن همچون مسابقات بین‌المللی و کشوری قرآن، برنامه محفل، نمایشگاه قرآن و طرح‌هایی مثل مسطورا این نوید را به ما می‌دهد که امر قرآن در کشور رو به رشد و پذیرای همه سلیقه‌های درون جمهوری اسلامی است.

سرپرست معاونت قران و عترت وزارت ارشاد با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن ۲۷ بخش از جمله نشست های تخصصی با موضوع نهج البلاغه، مشاوره قرانی، پژوهش های قرانی، بخش مکتوب و دیجیتال با حضور ۱۶۰ ناشر، جلسات خانگی قران، بخش حجاب و عفاف و پوشش هایاسلامی با حضور ۲۰۵ تولید کننده، بخش افطاری ساده و….خواهد داشت، گفت: امسال همچون سال های گذشته مراسم تجلیل از خادمان قرآن با حضور رئیس جمهور برپا خواهد شد.

سرپرست معاونت قرآن و عترت با اعلام اینکه امسال بعد از نمایشگاه جلسات آسیب شناسی خواهیم داشت، اظهار داشت: در بخش بین‌الملل امسال از ابتدای فروردین تا هشتم فروردین برگزار خواهد و امسال کشورهایی ترکیه، سنگال، چین، روسیه و…در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. ما درصددیم بخش بین‌الملل را سال به سال تقویت کنیم. امسال در این بخش تنها به مجموعه‌های حاکمیتی اکتفا نکردیم بلکه از مجموعه‌ها و مؤسسات مردمی دیگر کشورها نیز دعوت شده است.

لازم به ذکر است هر سال در نمایشگاه بین المللی قران کریم بسیاری از غرفه ها برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان ارائه می نمایند.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

پیغام شما

  1. فاران گفت:

    سلام و تشکر مدت نمایشگاه کوتاه بود ، امکان تمدید آن وجود دارد ، ما امروز از قم برای بازدید میآییم ، آیا امشب هم نمایشگاه باز هست یا دیروز تمام شده ؟ ممنون