ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > عمومی > پیشخوان > معجزه: نامه ای به رئیس جمهور Miracle: Letters to the President

معجزه: نامه ای به رئیس جمهور Miracle: Letters to the President

معجزه: نامه ای به رئیس جمهور Miracle: Letters to the President

معجزه: نامه ای به رئیس جمهور Miracle: Letters to the President

داستان زندگی یک نوجوان دبیرستانی که آرزوی رفتن به ناسا دارد ولی در دلش عذاب وجدان برای از دست دادن مادر و خواهرش و همچنین جلب توجه پدر او را وادار به ساختن ایستگاه قطاری در روستای زادگاهش میکند.
پسر نوجوان که با از دست دادن خواهرش به دلیل نبودن ایستگاه قطار و راه مناسب روستایی احساس عذاب وجدان دارد پدرش را از کودکی ترک میکند و با خواهر مرده اش به صورت خیالی زندگی را ادامه میدهد. در دبیرستان نامه های متعددی به رئیس جمهور مینویسد تا بتواند او را قانع کند تا برای روستایشان ایستگاه قطاری بسازد. در همین اثنا دختر نوجوان همکلاسی که عاشق او میشود به او کمک میکند تا بتواند نامه ای درست بنویسد. بالاخره موافقت رئیس جمهور را جلب میکنند ولی بودجه ای برای ساخت آن وجود ندارد.
دختر نوجوان به سئول برای ادامه تحصیل میرود و با اینکه پدرش نماینده مجلس است و پولدار و از پسر نوجوان خواهش میکند در این سفر همراه او شود ولی پسر به خواسته اش که ساختن ایستگاه قطار و افتخار کردن پدرش به اوست فکر میکند و همراه دختر نمیشود.
در ادامه او به تنهایی شروع به ساخت ایستگاه قطار میکند و اهالی روستا نیز به کمک او می آیند و او موفق به ساخت ایستگاه میشود و برای رفتن به ناسا هم در امتحان موفق میشود و پدرش در ایستگاه قطار را متوقف میکند و او را به این ارزویش می رساند. در انتها دختر نوجوان نیز او را در فرودگاه بدرقه میکند.

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما