ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > استقبال روزه‌اولی‌ها از پویش «ماه مهربان»

استقبال روزه‌اولی‌ها از پویش «ماه مهربان»

استقبال روزه‌اولی‌ها از پویش «ماه مهربان»

مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از برگزاری مراسم تجلیل از دختران قاری و حافظ قرآن کریم در قالب پویش «ماه مهربان» خبر داد.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با بیان اینکه الحمدالله امسال در ماه مبارک رمضان اتفاق خوبی به عنوان پویش «ماه مهربانی» برای روزه اولی‌ها رقم خورد، اظهار کرد: این پویش شامل تقویمی بود که عزیزان آن را دریافت و مراحل آن را طی کردند. این پویش در رده سنی دختران نوجوان نیز شامل بخش‌های دیگری بود که در واقع فعالیت‌های خیرخواهانه و یا فعالیت‌های آنها در مساجد را شامل می‌شد.

وی ادامه داد: در این زمان نورانی و در این فضایی که شیطان در زنجیر است و توفیقات انسان‌ها برای آنکه پله‌های رشد و تعالی را طی کنند، از همیشه اوقات سال بیشتر است، دختران خوب شهر تهران، بسیاری اعمال و کار خیر را در این قالب اجرایی کردند.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با بیان اینکه اگر در مراتب ایمان به دنبال پیشرفت هستیم، قاعدتاً یک بخش این است که یا به زبان بیاوریم و یا یکی از مناسک را انجام دهیم تصریح کرد: زمانی که این موضوع در اعمال و رفتار ما تبلور پیدا می‌کند و نهادینه می‌شود، به طور حتم درجات بالاتری را می‌توانیم طی کنیم.

وی با اشاره به استقبال چندصد هزار نفری دختران پایتخت از این پویش خاطرنشان کرد: این استقبال برای ما دلگرم کننده است و ما به عنوان خادمان این قضیه امیدوار هستیم که این پویش یک روال همیشگی در ماه مبارک رمضان شود.

گفتنی است، هدف از برگزاری پویش «ماه مهربان»، افزایش همدلی و محبت در بین دختران نوجوان و خانواده‌هایشان و ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به‌عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در خانواده‌ها، تکریم و تشویق آنان به اطاعت از امر خداوند است.

برچسب ها : ، ، ،

پیغام شما