ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > عمومی > پیشخوان > کتاب بوبافت The Book of Boba Fett

کتاب بوبافت The Book of Boba Fett

کتاب بوبافت The Book of Boba Fett

کتاب بوبافت The Book of Boba Fett

یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر وسترن فضایی است که توسط جان فاورو برای سرویس استریمینگ دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان و اسپین‌آفی از مجموعه تلویزیونی مندلورین با حضور شکارچی جایزه‌بگیری به‌نام بوبا فت است که در سایر رسانه‌های مرتبط به جنگ ستارگان نیز حضور داشته‌است. داستان این مجموعه در کنار اسپین‌آف دیگری از مندلورین با عنوان آسوکا و همچنین رویدادهای بعد از بازگشت جدای (۱۹۸۳) جریان دارد . چندین تلاش در زمینه ساخت یک فیلم وابسته به خود از دنیای جنگ ستارگان با محوریت شخصیت بوبا فت صورت گرفت ولی در نهایت لوکاس‌فیلم شروع به اولویت‌بندی ساخت مجموعه‌های استریمینگ خود مانند مندلورین کرد. در فصل دوم مندلورین، تمورا موریسون در نقش فت در کنار مینگ-نا ون ظاهر شد و برای نخستین بار در نوامبر ۲۰۲۰ ساخت بالقوه یک مجموعه برای این شخصیت گزارش شد.

خلاصه اثر :

سریال کتاب بوبا فت شخصیت بوبا فت که سرکرده تبهکاران و یک شکارچی جایزه‌بگیر است را نشان میدهد، در داستان این سریال، شخصیت‌های بوبا فت و فِنِک شَند (دستیار و همراهش) می‌کوشند در دنیای تبهکاران کهکشان با تسخیر قلمروی جابای هات، اسم‌ و رسمی برای خود پیدا کنند. خط زمانی داستان، هم‌زمان با وقایع «مندلورین» و «آسوکا» روی می‌دهد و بلافاصله پس از رویدادهای «بازگشت جِدای» است.
در این سریال شخصیت بوبافت از دل یک کرم بیابانی غول پیکر خود را نجات میدهد و به وسیله صحرانشینان اسیر میشود و سپس این رابطه به دوستی بدل میگردد. دزدان مافیا که هر روز با قطار از بیابان عبور میکنند صحرانشینان را میکشند که با کمک بوبافت قطار را به تسخیر درمی آوردند و مافیا را مجبور به پرداخت خراج برای عبور از بیابان میکنند.
بوبافت به سمت سرنوشت خود میرود و دستیار زن خود را در حالی که زخمی افتاده است میابد و او را از مرگ نجات میدهد و به سمت شهر میرود تا جای یک ظالم حریص را بگیرد. مافیا که از بوبافت خوشش نمی آید ابتدا صحرانشینان را قتل عام میکند و سپس دیگر قاتلان را برای کشتن بوبافت میفرستد که بوبافت با تعامل و مشی پهلوانی که دارد بسیاری از ارازل را با خود همراه میکند و شهر را از دست مافیا نجات میدهد.

برچسب ها : ، ،

پیغام شما