ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > استاد میرمعصومی دوباره جهانی شد

استاد میرمعصومی دوباره جهانی شد

استاد میرمعصومی دوباره جهانی شد

عناوین جهانی استاد سید احمد میرمعصومی به ده عنوان رسید.

 با اعلام نتایج رقابت بزرگ جهانی گلوبال موزیک اواردز، اثر Ethunk با آهنگسازی احمد میرمعصومی در دو بخش بهترین آهنگسازی و بهترین میکس موسیقی برنده دو مدال نقره از این رقابت بزرگ جهانی شد.

با دریافت دو مدال نقره دیگر از رقابت بزرگ جهانی گلوبال موزیک اواردز، مجموع عناوین جهانی احمد میرمعصومی به ده عنوان رسید.
پیش از این در سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با کسب دو مدال نقره در بخش بهترین آهنگسازی و بهترین آلبوم برای آلبوم نوازش لحظه ها از رقابت گلوبال موزیک اواردز، کسب عنوان بهترین آلبوم موسیقی اینسترومنتال و امبینت از مسابقه جهانی آکادمیا موزیک ، کسب سه عنوان از مسابقه بزرگ آهنگسازی انگلستان ( UKSC) ، برای قطعات کالسکه ، یک رویای شیرین و کهکشان. کسب عنوان بهترین موسیقی اینسترومنتال در رقابت بزرگ آهنگسازی بین المللی (ISC) برای قطعه کالسکه و کسب مدال نقره دیگر در سال ۲۰۲۱ در بخش بهترین آهنگسازی برای قطعه رازدار از رقابت بزرگ گلوبال موزیک اواردز ، برای موسیقی ایران افتخار آفرین شد.

«جایزه جهانی موسیقی» یا «گلوبال موزیک اواردز» به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل از سال ۲۰۱۱ پایه‌گذاری شد و هرساله به چند هنرمند موسیقی نشان طلا اعطا می‌کند. عبدالحسین مختاباد اولین هنرمند موسیقی ایرانی است که توانسته در این رقابت‌ها، جایزه طلایی دریافت کند.

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما