ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > همکاران > خداباوری کودکان

خداباوری کودکان

خداباوری کودکان

باور و عشق به خداوند چه به‌عنوان پایه استقرار مبانی اسلام عزیز و چه به‌عنوان ارزشمندترین آرمانی که می‌تواند حیات بشر را در مسیر تعالی ، معنادار نماید ، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .
فطری بودن این باور ، ما را از توجه و تقویت آن بی‌نیاز نمی‌کند و به‌خصوص در بحران‌های بلوغ و با مواجه با جهان الحادی پیش رو ، این نیاز بیشتر هم خودنمایی می‌کند .

سایت خداباوری کودکان در پاسخ به نیاز والدین و مربیانی طراحی‌شده است که می‌خواهند در مسیر تقویت باور و عشق به خداوند در کودکان خود برای ایجاد زیر ساخت های محکم اعتقادی به اسلام ، فعالانه اقدام نمایند.

هدف ما :

  • توجه دادن و توانمندسازی والدین و مربیان در تقویت باور به خداوند در کودکان ۷ تا ۱۰ ساله است.

برنامه ما :

  • جمع‌آوری و دسته‌بندی ، دانش و تجربیات اندیشمندان و مربیان و والدین در بایدها و نبایدها و ضروریات مهم و ملاحظات لازم در زمینه تقویت عشق و باور به خداوند در کودکان.
  • استخراج یا دست‌یابی به شیوه و روش‌های عملی و ممکن که والدین و مربیان بتوانند یا عین آن را به مرحله اجرا درآورند و یا حسب امکانات خود از این روش‌ها ایده بگیرند.
  • تقویت قوه ابتکار والدین و مربیان در همراهی و یاری کودکان در تقویت باور و عشق به خداوند.
  • ارائه توصیه‌های لازم به والدین و مربیان برای استفاده از فرصت‌های پیش رو یا زمینه ایجاد فرصت‌های مناسب برای طرح موضوع یا توجه دادن به کودکان در برقراری ارتباط با خداوند.

برای دست‌یابی به هدف و برنامه‌های پیش‌گفته از کلیه صاحبان اندیشه و دانش و کسانی که به‌نوعی در زمینه موردنظر تجربه‌های عملی و مفید نسبت به فرزندان یا دانش آموزان خود داشتند جهت همفکری و مشارکت دعوت می‌کنیم .

یادآوری:

 مقالات و فیلم های آموزشی استفاده شده در بخش  ” آسمان اندیشه ” که مخصوص اظهار نظر کارشناسان و اندیشمندان است ، معرف نظر صاحبان این سایت نبوده و تنها در جستجو برای برای یافتن شیوه ها و روش های مختلف در جهان و بدون در نظر گرفتن دین و مذهب به دست آمده و بارگذاری شده است تا امکان پیدا شدن و یا نگارش و معرفی روش های مناسب با ادبیات اعتقادی و مبانی دین مقدس اسلام ، توسط صاحب نظران ، برای این سایت فراهم شود.
بی تردید در بخش ” زمینه اقدام ” که مخصوص ارائه نظر به والدین و مربیان است شیوه ها و توصیه های منطبق با اسلام عرضه و معرفی می شود.

برچسب ها :

پیغام شما