ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > برنامه های انجمن > بازدید ها > بازدید از پشت صحنه سریال حکایت های کمال شهرک سینمایی غزالی

بازدید از پشت صحنه سریال حکایت های کمال شهرک سینمایی غزالی

بازدید از پشت صحنه سریال حکایت های کمال شهرک سینمایی غزالی

بازدید از پشت صحنه سریال حکایت های کمال شهرک سینمایی غزالی

با حضور دکتر میرکیانی نویسنده کتاب حکایت های کمال امروز چهارشنبه ۷ شهریور ساعت ۹ صبح به شهرک سینمایی غزالی رفتیم و از پشت صحنه سریال حکایت های کمال دیدن کردیم. در این بازدید ابتدا با ابعاد گسترده لوکیشن های مختلف این سریال اشنا شدیم. آب انبار، امامزاده، چند خانه، کوچه ها، مغازه ها و میدان از جمله لوکیشن هایی بود که ساخته شده بودند. وقتی ما رسیده بودیم یک سکانس گرفته شده بود و به دلیل گریم سنگین یکی از بازیگران حدود یک ساعت منتظر ماندیم تا دوباره سکانس جدید فیلمبرداری شود.

طی صحبت با آقای صلح میرزایی متوجه شدیم دیروز دندان ایشان بر اثر وجود یک سنگریزه در توت خشک های بسته بندی شده شکست و ایشان مجبور به جراحی و خارج کردن دندانشان شدند و با وجود عفونت و درد شدید پی از جراحی با قدرت و تعهد در محل لوکیشن حاضر شدند و کار را تعطیل نکردند که بسیار باعث شگفتی بود و برای نسل جوان یک الگو از تعهد و دلسوزی محسوب میشود.

نکته بسیار جالب دیگری که در این بازدید برای حقیر بسیار جدید بود کشیده شدن پرده های بسیار بزرگ بر روی حیاط خانه کمال بود که در عکس ها مشخص است. این پارچه های بزرگ جهت تنظیم نور و گرفتن گرمای شدید محل فیلمبرداری تعبیه شده بودند که کار فیلمبرداری را نیز بسیار سخت میکردند چرا که این قسمت ها نباید در تصاویر دیده شود.

اتفاق دیگری که در آن مدت افتاد سقوط یکی از داربست ها در داخل لوکیشن اتاق ها بود که خوشبختانه به خیر گذشت و کسی آسیب جدی ندید. طراح صحنه با جدیت خاصی آکسسوار را می چید و حیاط را چندین بار آب پاشی می کرد تا همه چیز تر و تازه میکرد.

در ادامه عکس های این بازدید را خواهیم دید.

برچسب ها : ، ، ،

پیغام شما