ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > نمایش ستاره ها را دنبال کن در راه اکران

نمایش ستاره ها را دنبال کن در راه اکران

نمایش ستاره ها را دنبال کن در راه اکران

نمایش ستاره‌ها را دنبال کن به کارگردانی احسان مجیدی در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ستاره‌ها را دنبال کن با ساختاری فانتزی و شاد و با استفاده از تکنیک نمایش نماتابی(ویدئو مپینگ) به موضوع صلح می‌پردازد .

نماتابی نوعی نورپردازی سه بعدی است که از آن برای تبدیل اشیاء، اغلب به شکل نامنظم، به سطوح نمایشی برای نمایش استفاده می‌شود.

بر اساس این گزارش احسان مجیدی نویسنده و کارگردان نمایش ستاره‌ها را دنبال کن است و گلسا سالم، مهدیار سرلک، مریم قلهکی و علیرضا درّی بازیگران این نمایش هستند.

همچنین دیگر عوامل نمایش ستاره‌ها را دنبال کن عبارتند از: آهنگساز: عبد آتشانی، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح ویدئوهای هنری و نماتابی(ویدئو مپینگ): رامین بهادری، طراح صحنه: علیرضا حسین‌پور، طراح نور: رامین کحال‌زاده و طراح گریم: حسین تبریزی.

ستاره‌ها را دنبال کن با ساختاری فانتزی و شاد و با استفاده از نماتابی(ویدئو مپینگ) به موضوع صلح می‌پردازد .

نمایش ستاره‌ها را دنبال کن مهر و آبان ۱۴۰۳ هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۸ در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

ستاره‌ها را دنبال کن سومین اثری است که احسان مجیدی برای مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کارگردانی می‌کند.

نمایش «ستاره‌ها را دنبال کن» به روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود
برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما