ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > سیمرغ زرین مهتر مجری در دست نوجوان هرمزگانی

سیمرغ زرین مهتر مجری در دست نوجوان هرمزگانی

سیمرغ زرین مهتر مجری در دست نوجوان هرمزگانی

در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن، نوجوان کتابخوان هرمزگانی، سیمرغ زرین مهتر مجری را کسب کرد.

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، «مائده غریب نواز»، عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین و کم سن و سال‌ترین مدیر باشگاه کتابخوانی هرمزگان و نویسنده بندرعباسی در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن که به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در شهر قزوین برگزار شد، توانست سیمرغ زرین در بخش مهتر مجری (مجری صحنه) را به خود اختصاص دهد.

هدف از برگزاری این جشنواره، «کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان در عرصه مجری‌گری، سخنوری و قصه‌گویی» است.

از دیگر اهداف جشنواره، «ایجاد نشاط اجتماعی و فضای مناسب به منظور افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس کودکان و نوجوانان»، «شناسایی نقاط ضعف و قوت سخنوران کودک و نوجوان با ارائه کارنامه سخنوری به شرکت کنندگان»، «بررسی و آشنایی با آخرین و جدیدترین روش‌های مجری‌گری و قصه‌گویی» و «تشویق کودکان و نوجوان به بررسی ادبیات کهن ایران زمین و آشنایی با شعرای نامی کشور» است.

سومین دوره این جشنواره به داوری «مهدی آقا بیگی»، «علی فروتن (عمو فتیله ای)»، «مریم وطن پور»، «فریبا علوی یزدی» و «زهرا گروه ای» درسالن همایش دانشگاه بین اللملی امام خمینی شهر قزوین برگزار شد و کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۸ سال در بخش‌های مختلف مجری‌گری، قصه‌گویی و سخنوری با یکدیگر رقابت کردند.

«مائده غریب نواز»، عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین، در دوره های قبلی جشنواره نیز توانسته بود سیمرغ زرین در بخش قصه گویی را کسب کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

پیغام شما