ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > پیام تبریک انجمن کودک و رسانه به مناسبت انتصاب معاون جدید ساترا

پیام تبریک انجمن کودک و رسانه به مناسبت انتصاب معاون جدید ساترا

پیام تبریک انجمن کودک و رسانه به مناسبت انتصاب معاون جدید ساترا

انجمن تخصصی کودک و رسانه به مناسبت انتصاب جناب اقای محمودی مهریزی به عنوان معاون ساترا پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای محمودی‌مهریزی عزیز،
عضو محترم انجمن تخصصی کودک و رسانه

با سلام و احترام،
انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون جدید پایش و نظارت ساترا را به شما و جامعه محترم رسانه و به خصوص فعالان عرصه کودک و نوجوان تبریک و شادباش می‌گوییم.
سابقه درخشان شما در حوزه رسانه، به ویژه در مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، مرکز پویانمایی صبا و شبکه جهانی سحر، نشان از تعهد و تخصص شما در این زمینه دارد. بدون شک، تجربه و دانش ارزشمند شما در کنار تعهد و دغدغه‌هایتان برای ارتقای محتوای کودک و نوجوان، می‌تواند گامی مهم در راستای تحقق اهداف ساترا و رسالت خطیر آن در زمینه نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی باشد.
ما اعضای انجمن تخصصی کودک و رسانه، ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب شایسته، به جنابعالی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنیم و امیدواریم با اتکا به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند خود، در جهت ارتقای سطح کیفی محتوای کودک و نوجوان در شبکه نمایش خانگی و پایش و نظارت دقیق بر عملکرد ارائه‌دهندگان خدمات صوت و تصویر فراگیر گام‌های موثری بردارید.
🌹با آرزوی توفیقات روزافزون برای جنابعالی و مجموعه ساترا 🌹
انجمن تخصصی کودک و رسانه

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

پیغام شما