ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > انتصاب محمد خزاعی به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال انجمن تخصصی کودک و رسانه قرار گرفت

انتصاب محمد خزاعی به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال انجمن تخصصی کودک و رسانه قرار گرفت

انتصاب محمد خزاعی به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال انجمن تخصصی کودک و رسانه قرار گرفت

انتصاب محمد خزاعی به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

رئیس انجمن تخصصی کودک و رسانه در بیانیه‌ای انتصاب محمد خزاعی به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در این دوره شاهد حضور پررنگ‌تر سینمای کودک و نوجوان باشیم.

در این بیانیه آمده است:

“انتصاب جناب آقای محمد خزاعی به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، مایه خرسندی و مسرت خاطر جامعه سینمایی و اهالی فرهنگ و هنر، به ویژه اعضای انجمن تخصصی کودک و رسانه گردید.”

این بیانیه در ادامه با اشاره به سابقه درخشان خزاعی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، به ویژه دوران پربار دبیری جشنواره‌های متعدد فیلم، می‌افزاید: “بدون شک، تجربه و درایت شما در کنار نگاهی نو و اهتمام به سلایق مختلف، نویدبخش برگزاری جشنواره‌ای پربار و ارزشمند خواهد بود.”

انجمن تخصصی کودک و رسانه همچنین در این بیانیه از توجه همیشگی خزاعی به سینمای کودک و نوجوان قدردانی کرده و آورده است: “همانگونه که مستحضرید، سینمای کودک و نوجوان از ارکان اصلی هویت فرهنگی هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و هنرمندان این عرصه با تعهد و تخصص خود، نقش بسزایی در تربیت نسل‌های آینده ایفا می‌کنند.”

این انجمن در پایان با تأکید بر اینکه جشنواره فیلم فجر فرصتی مغتنم برای انعکاس و معرفی دستاوردهای سینمای کودک و نوجوان و تقدیر از فعالان آن خواهد بود، ابراز امیدواری کرده است که با درایت و تدبیر خزاعی، شاهد حضور پررنگ‌تر و موثرتر این ژانر در این دوره از جشنواره باشیم.

علی پور، رئیس انجمن تخصصی کودک و رسانه

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصل بیانیه

هنرمند ارجمند جناب آقای محمد خزاعی
رئیس محترم سازمان سینمایی و سمعی بصری و دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
با سلام و احترام،
انتصاب جناب‌عالی به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، مایه خرسندی و مسرت خاطر جامعه سینمایی و اهالی فرهنگ و هنر، به ویژه اعضای انجمن تخصصی کودک و رسانه گردید.
سابقه درخشان جناب‌عالی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، به ویژه دوران پربار دبیری جشنواره‌های متعدد فیلم، گواه تعهد و تخصص شما در این زمینه خطیر است. بدون شک، تجربه و درایت شما در کنار نگاهی نو و اهتمام به سلایق مختلف، نویدبخش برگزاری جشنواره‌ای پربار و ارزشمند خواهد بود.
انجمن تخصصی کودک و رسانه ضمن تبریک این انتصاب شایسته، مراتب قدردانی خود را از جناب‌عالی به جهت توجه همیشگی به سینمای کودک و نوجوان، به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین ژانرهای سینمایی، ابراز می‌دارد.
همانگونه که مستحضرید، سینمای کودک و نوجوان از ارکان اصلی هویت فرهنگی هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و هنرمندان این عرصه با تعهد و تخصص خود، نقش بسزایی در تربیت نسل‌های آینده ایفا می‌کنند.
جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور، فرصتی مغتنم برای انعکاس و معرفی دستاوردهای این حوزه و تقدیر از فعالان آن خواهد بود.
امید است با درایت و تدبیر جناب‌عالی، شاهد حضور پررنگ‌تر و موثرتر سینمای کودک و نوجوان در این دوره از جشنواره باشیم و شاهد گامی بلند در جهت ارتقای این ژانر پرمخاطب و اثرگذار باشیم.
ارادتمند شما
علی پور
رئیس انجمن تخصصی کودک و رسانه
۲۳اردیبهشت ۱۴۰۳

برچسب ها : ، ، ،

پیغام شما