ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > کتاب «آوارها و آوازها» اثر خانم لیلا طبسی رونمایی شد»

کتاب «آوارها و آوازها» اثر خانم لیلا طبسی رونمایی شد»

کتاب «آوارها و آوازها» اثر خانم لیلا طبسی رونمایی شد»

در مراسمی که همزمان با هفته کتاب در سبزوار برگزار شد، از کتاب «آوارها و آوازها» اثرخانم  لیلا طبسی، عضو هیات مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه، رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، حسین ابراهیمی کردیانی، فرماندار شهرستان سبزوار، جمعی از مسئولین محلی و اهالی ادب و هنر برگزار شد، سردار یوسفعلی‌زاده در سخنانی با تاکید بر اهمیت تالیف کتاب در حوزه دفاع مقدس، عنوان نمودند: نویسندگان و نوقلمان با یک حرکت جهادی باید به میدان بیایند و نسبت به تالیف آثار مکتوب در این حوزه اقدام کنند.

وی همچنین خطاب به نویسنده کتاب «آوارها و آوازها»، گفت: شما دلسوزانه آسیب‌های شعر کودکان را در حوزه دفاع مقدس شناسایی کردید که ثمره این تحقیق تالیف کتاب «آوارها و آوازه» است .        

لیلا طبسی، نویسنده کتاب «آوارها و آوازها»، نیز در این مراسم ضمن بیان انگیزه خود از نگارش این کتاب، بیان نمودند: به منظور آنکه بتوانیم در یک حوزه کار آمد و قوی عمل نماییم لازم است در ابتدا آسیب شناسی در آن حوزه صورت بگیرد؛ بر همین اساس کتاب «آوارها و آوازها» را به رشته تحریر درآوردم.

وی افزود: شعر کودک باید کودکانه باشد تا موجب لذت و سرگرمی کودکان ایران زمین شود.

انجمن تخصصی کودک و رسانه، با صدور بیانیه‌ای، رونمایی از کتاب «آوارها و آوازها» را به نویسنده این کتاب، خانم لیلا طبسی، تبریک بیان نمود . در این تقدیر آمده است:

«رونمایی از کتاب «آوارها و آوازها» اثر خانم لیلا طبسی، عضو هیات مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه، را به ایشان و جامعه فرهنگی و هنری کشور تبریک عرض می‌کنیم.

خانم لیلا طبسی، از چهره‌های شناخته‌ شده و فعال در حوزه کودک و رسانه هستند. ایشان با نگارش این کتاب، اقدامی ارزشمند در حوزه آسیب‌شناسی شعر کودک در حوزه دفاع مقدس انجام داده‌اند.

انجمن تخصصی کودک و رسانه، برای ایشان در ادامه مسیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌شان، آرزوی موفقیت دارد.»

برچسب ها : ، ، ، ، ،

پیغام شما