ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > نشست هیات مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه با دکتر سید محمد حسینی، معاون محترم امور مجلس رئیس جمهور

نشست هیات مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه با دکتر سید محمد حسینی، معاون محترم امور مجلس رئیس جمهور

نشست هیات مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه با دکتر سید محمد حسینی، معاون محترم امور مجلس رئیس جمهور

تهران، ۱۶ آبان ۱۴۰۲

انجمن تخصصی کودک و رسانه با هدف پیگیری اختصاص ردیف بودجه مشخص برای تولید محصولات رسانه‌ای حوزه کودک و نوجوان در برنامه هفتم توسعه کشور، نشستی را با حضور معاون محترم امور مجلس رئیس جمهور برگزار کرد.

در این نشست که با حضور دکتر سید محمد حسینی، معاون محترم امور مجلس رئیس جمهور و دکتر علی اسماعیلی مدیرکل حوزه معاونت پارلمانی رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن برگزار شد، کلیت برنامه هفتم توسعه کشور با تمرکز بر تولیدات تخصصی برای حوزه کودک و نوجوان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. همچنین، در خصوص تولید محصولات رسانه‌ای حوزه کودک و اهمیت فرهنگی و هنری آن و اختصاص ردیف بودجه مشخص به این حوزه، بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست، طرح ها و ایده های مختلفی از سوی انجمن کودک و رسانه به دکتر سید محمد حسینی ارائه شد که در راستای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه کشور و توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان و تولید محصولات رسانه ای مناسب برای آنها بود. همچنین، انجمن از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخواست کرد تا در بودجه سال آینده برنامه هفتم توسعه کشور، تخصیص ردیف بودجه مشخصی برای تولید محصولات رسانه ای حوزه کودک و نوجوان را پیگیری و حمایت نمایند.

دکتر سید محمد حسینی در این نشست، بر اهمیت تولید محصولات رسانه ای با کیفیت و استاندارد برای کودک و نوجوان تاکید کرده و فرمودند: «کودکان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و توجه به نیازهای آنها و تولید محصولات رسانه ای مناسب برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.»

ایشان افزود: «معاونت امور مجلس رئیس جمهور آمادگی دارد تا در پیگیری طرح ها و ایده های انجمن تخصصی کودک و رسانه برای تامین بودجه مورد نیاز تولید محصولات رسانه ای حوزه کودک و نوجوان همکاری کند.»

در پایان این نشست، آقای محمود علی پور، ریاست انجمن تخصصی کودک و رسانه، از دکتر سید محمد حسینی و دکتر علی اسماعیلی برای حضور در این نشست و توجه به دغدغه های انجمن و فعالین حوزه کودک و رسانه قدردانی کردند.همچنین ایشان افزودن این نشست می تواند پیامدهای مثبتی برای حوزه کودک و رسانه در ایران داشته باشد. این امر می تواند زمینه را برای تولید محصولات رسانه ای باکیفیت تر و متناسب با نیازهای کودکان و نوجوانان در ایران فراهم کند. همچنین، می تواند به ارتقای سطح فرهنگ و هنر در این حوزه کمک کند.

برچسب ها : ،

پیغام شما