ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > دیدار هیئت مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه با مسئولین اداره خانواده و کودک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها

دیدار هیئت مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه با مسئولین اداره خانواده و کودک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها

دیدار هیئت مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه با مسئولین اداره خانواده و کودک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها

دیدار هیئت مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه با مسئولین اداره خانواده و کودک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها

در روز دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ هیئت مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه به همراه برخی از اعضای محترم انجمن در بازدیدی یک روزه جهت بررسی ظرفیت های مشترک همکاری فی ما بین این انجمن با حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با برخی از مسئولین حرم مطهر دیدار و گفتگو کردند.

اعضای محترم انجمن تخصصی کودک و رسانه در این دیدار ضمن بازدید از موزه آستان مقدس و رواق کودک و نوجوان با ظرفیت های این حرم آشنا شدند.

در ابتدا جناب حجه الاسلام جعفری مسئول رواق نوجوان ضمن خوش آمدگویی برنامه دیدارها و بازدیدها از حرم را تشریح نمودند. سپس اعضا با جناب حجه الاسلام و المسلمین فتح الله زاده مسئول پیشین اداره خانواده و کودک و مدیر موزه آستان مقدس دیدار و گفتگو کردند و از پیشینه فعالیت های این حرم در خصوص مخاطب کودک و نوجوان قرار گرفتند.
در این دیدار ایشان افراد و متخصصینی که در حوزه کودک فعالیت می کنند را جزو با بصیرت ترین و تیزبین ترین افراد جامعه برشمردند که با هوشیاری تمام اقدام به فعالیت برای استراتژیک ترین مخاطب جامعه نموده اند.

سپس اعضای محترم انجمن تخصصی کودک و رسانه با جناب حجه الاسلام و المسلمین حسین زاده مدیرکل اداره کل خانواده و کودک حرم و جناب حجه الاسلام محمدی مدیر اداره کودک و جناب حاج آقا موسویان مسئول کنترل پروژه آن اداره دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دو ساعته ظرفیت های مشترک هر دو نهاد بررسی شد. از ظرفیت های مهم حرم حضرت معصومه س دارا بودن مخاطبین ملی و بین المللی از زائران است که بخش عمده ای از این زائران خانواده یعنی والدین و کودکان هستند. و همچنین زیارت بیش از ۶ میلیون نفر در سال از این حرم مطهر که قریب به نیمی از آن زائر بین المللی است فرصتی جهت تبیین و ترویج نذر فرهنگی است.
نذری که می تواند به صورت شایسته باعث تولیدات فاخر رسانه ای از جمله مجله، کتاب، اپلیکیشن، بازی، سریال و … شود. که به صورت بین المللی تولید و در اختیار همه کودکان شیعه و مسلمان دنیا قرار بگیرد. و انجمن این ظرفیت را دارد که با بدنه متخصصین خود بازوی فکری و اجرایی این تولیدات فاخر برای همه کودکان دنیا باشد.

در انتها حاج آقا حسین زاده خواستار انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین انجمن تخصصی کودک و رسانه و حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها شدند که با استقبال هیئت مدیره روبرو شد.

اعضای حاضر در این بازدید:

  • آقای علی پور رئیس انجمن
  • آقای شرعی نائب رئیس انجمن
  • آقای میرصادقی رئیس کمیته تولید
  • خانم موسی خانی مدیر کمیته آموزش
  • خانم شفایی مدیر کمیته ثبت ایده
  • خانم هاشمی مدیر روابط عمومی
  • آقای تارین رئیس کمیته عضویت
  • آقای حسینی رئیس کمیته کارآفرینی
  • آقای شایگان رئیس کمیته پژوهش
  • آقای رهبرتهیه کننده و کارگردان تلویزیون
  • آقای بابارضا کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون

لازم به ذکر است سرکار خانم ها به دلیل احترام به مقام شامخ حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با چادر به این بازدید آمده اند و دراین نشست ها حضور پیدا کردند.

برچسب ها : ، ،

پیغام شما