ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > توسکان جشنواره شعر و داستان در کردکوی فراخوان داد

توسکان جشنواره شعر و داستان در کردکوی فراخوان داد

توسکان جشنواره شعر و داستان در کردکوی فراخوان داد

توسکان، نخستین جشنواره شعر و داستان کودکان و نوجوانان با عنوان توسکان ویژه کودکان و نوجوانان شهرستان کردکوی فراخوان داد.

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه به نقل از (ایبنا) توسکان – فراخوان نخستین جشنواره شعر و داستان کودکان و نوجوانان با عنوان توسکان ویژه کودکان و نوجوانان شهرستان کردکوی در راستای اجرای طرح‌های شهید آوینی و با موضوعات خانواده امن (جمعیت و فرزند آوری) و نماز، نیایش و گفت‌وگو منتشر شد.

با اعلام دبیرخانه این رویداد ادبی، هر شرکت‌کننده در گروه‌های سنی کودک (۷ تا ۱۱ سال) و نوجوان (۱۲ تا ۱۸ سال) حداکثر می‌تواند حداکثر ۳ اثر شعر (تمام قالب‌های شعری) و داستان کوتاه ارسال کند.

آخرین‌مهلت ارسال ۲۰ مهرماه بوده و آثار ارسالی نباید تاکنون در هیچ جشنواره‌ای شرکت کرده باشد.

برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره توسکان در تاریخ ۲۹ مهرماه سال جاری خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی تماس حاصل فرمایند.

پیشتر نیز اختتامیه نخستین جشنواره انگیزشی تئاتر خلاق توسکان با حضور مدیر کل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،رئیس اداره آموزش و پرورش کردکوی، هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر برگزار شد.

یاسر مسعودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از مدعوین و عوامل برپایی جشنواره،گفت: جشنواره توسکان با هدف کشف استعدادهای هنری ، ایجاد انگیزه و رقابت سالم هنری و معرفی هنرمندان جوان و بسترسازی در جهت رشد فرهنگ و هنر و فراهم کردن زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و کشف استعدادها برگزار شد .

برچسب ها : ، ، ،

پیغام شما