ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > عمومی > پیشخوان > معرفی سینمایی ۱۲ یتیم قدرتمند- ۱۲ Mighty Orphan

معرفی سینمایی ۱۲ یتیم قدرتمند- ۱۲ Mighty Orphan

معرفی سینمایی  ۱۲ یتیم قدرتمند-  ۱۲ Mighty Orphan

فیلم ۱۲ یتیم توانا، فیلمی تاریخ و ورزشی، محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی تای رابرتز است.فیلم ۱۲ یتیم توانا، بر اساس رویدادهای واقعی و با اقتباس از کتاب دوازده یتیم قدرتمند: داستان واقعی و الهام بخش تیم مایتی مایتس که بر فوتبال تگزاس حکمرانی می کرد، به قلم جیم دنت ساخته شده است. این فیلم توسط کمپانی سونی پیکچرز کلاسیکس در سینماها به نمایش درآمد.

فیلم ۱۲ یتیم توانا ۲۰۲۱ ,داستان فیلم درباره یک مربی ورزش دبیرستان می باشد که در جوانی اش دچار یک حادثه تلخ شده است که کله زندگی اش را متحول کرده است و او را غافلگیر کرده است. حال وی تصمیم گرفته است که هدایت یک تیم از یتیمان را در دست بگیرد و مسئولیت آن ها را برای مسابقات قهرمانی ایالتی بر عهده بگیرد در این بین موفقیت های تاریخی بدست می آورد که برای دیگران الهام بخش است

داستان درباره مفهوم یافتن هویت است و نشان میدهد با خودباوری در پرتو تلاش و انگیزه میتوان به سکوهای افتخار دست پیدا کرد و همه چیز در ید قدرت انتخاب انسان است. و تلاش ستودنی مربی که خود جانباز جنگ و یتیم است برای دادن یک هویت مستقل و افتخار به انسان بودن در سایه مهربانی که نشأت گرفته از همراهی همسر مهربان اوست در دل یتیمان عقده ای باعث بارور شدن حس اعتماد بنفس و مهرورزی میشود. این فیلم به دلیل داشتن ۱۲ شخصیت نوجوان اصلی اثری مناسب برای مخاطب نوجوان و شبکه امید است.

برچسب ها : ، ، ،

پیغام شما