ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > عمومی > پیشخوان > معرفی سینمایی خانواده پاگنده -Bigfoot Family

معرفی سینمایی خانواده پاگنده -Bigfoot Family

معرفی سینمایی خانواده پاگنده -Bigfoot Family

یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای کمدی-درام بلژیکی-فرانسوی ۲۰۲۰ به کارگردانی بن استاسن و جرمی دگرسون است. این دنباله فیلم ۲۰۱۷ پسر پاگنده است.

دو ماه پس از متقاعد کردن پدرش پاگنده برای بازگشت به خانه، آدام غرق توجه شهرت تازه پدرش برای خانواده می شود. او همچنین برای اعتراف به احساسات خود به اِما که دوستش دارد تقلا می کند.پاگنده می خواهد از شهرت خود برای یک هدف خوب استفاده کند و تصمیم می گیرد که محافظت از یک ذخیره گاه بزرگ حیات وحش در برابر یک شرکت نفتی در آلاسکا بهترین فرصت است. آدام با آپلود یک ویدیوی تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی به پدرش کمک می کند. تعداد زیادی از معترضان برای حمایت از پاگنده که به طور مرموزی یک شب ناپدید می شود، می آیند. آدام و مادرش شلی برای یافتن و نجات او به همراه دوستان حیوانشان سفر می کنند.آدام و شلی با ورود به آلاسکا، با معترضی که آخرین بار پاگنده را دیده، آرلو وودستاک ملاقات می کنند. شلی آرلو را تا آخرین مکانی که بیگ فوت را دید دنبال می کند در حالی که آدام و دوستان حیوانش توسط کارگران شرکت نفت در کمین هستند. او فرار می کند و با گرگی روبرو می شود که با او معامله می کند. گرگ قبل از حرکت او را به جایی که شرکت نفت کار می کند راهنمایی می کند. آدام متوجه می شود که آرلو در واقع برای شرکتی کار می کند که توسط کانر ماندریک اداره می شود و شلی را گرفته است. آدم از دستگیری او طفره می رود.آدام در محوطه شرکت نفوذ می کند. کانر در حال آماده شدن برای از بین بردن دره با استفاده از یک بمب است تا بتواند نفت فعلی را راحت تر کند. پس از آزاد کردن شلی و همچنین پدرش که او نیز توسط شرکت ربوده شده بود، آدام با آنها از زمین فرار می کند. با برگشتن، بمب را خنثی می کنند. کانر با آنها روبرو می شود و آدام او را ضبط می کند. کانر بعداً تلاش می‌کند تا فرار کند، اما توسط یک گوزن قطع می‌شود و در کنار آرلو داخل یک گودال نفت می‌اندازد.

داستان درباره یک نوجوان است که ابتدا به کارهای مسئولانه پدر اعتراض میکند ولی در هنگام همراهی برای پیدا کردن پدر متوجه میشود واقعا پدر و مادرش انسان های دوست داشتنی و شریفی هستند و به آنها افتخار میکند. به دلیل اینکه شخصیت اصلی نوجوان است و او با یک کار شجاعانه بمب را خنثی میکند و قهرمان میشود این اثر مناسب برای شبکه امید است.

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما