ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > انجمن کلانترهای تنسی از والدین خواست تا پست های رسانه های اجتماعی فرزندان خود را کنترل کنند.

انجمن کلانترهای تنسی از والدین خواست تا پست های رسانه های اجتماعی فرزندان خود را کنترل کنند.

انجمن کلانترهای تنسی از والدین خواست تا پست های رسانه های اجتماعی فرزندان خود را کنترل کنند.

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه به نقل از سایتhttps://svalleynow.com/ انجمن کلانترهای تنسی (TSA) از والدین می‌خواهد تا به دلیل افزایش تهدیدات مدرسه که به صورت آنلاین و از طریق رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، پست‌های فرزندان خود را نظارت کنند.

در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر از این گروه آمده است:

“یکی از اهداف اصلی یک کلانتر منتخب، ارائه ایمنی عمومی با کیفیت و اطمینان از احساس امنیت شهروندان در محیط اطراف خود است. با افزایش حجم تهدیدات مدرسه در سراسر ایالت تنسی، ما می‌خواهیم والدین، دانش‌آموزان و شهروندان بدانند که ما هیچ تهدیدی را تحمل نخواهیم کرد و در مدارس و جامعه ما ترس ایجاد می‌کنیم. مسئولان این امر تا حد امکان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. تهدید به خشونت علیه یک مدرسه یک جرم درجه E است که با عواقب تغییر زندگی همراه است.”

TSA همچنان از جامعه می‌خواهد هرگونه رفتار مشکوکی که ممکن است تهدیدآمیز نسبت به مدارس یا ساختمان‌های عمومی باشد را گزارش کند و از والدین می‌خواهد تا آنچه را که فرزندشان در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کند را نظارت کنند. آنها همچنین والدین را تشویق می‌کنند تا با فرزندان خود در مورد جدی بودن ایجاد یا حتی به اشتراک گذاری پست‌های تهدیدآمیز صحبت کنند.

جف کاسیدی، کلانتر شهرستان سالیوان و رئیس انجمن کلانترهای تنسی، به دنبال اطمینان دادن به جامعه در مورد ایمنی کودکان در کلاس درس بود.

کلانتر کاسیدی می‌گوید: «ما نگرانی، استرس و ترس جوامع در سراسر ایالت خود را درک می‌کنیم و همچنان به بررسی هر تهدیدی که دریافت می‌کنیم ادامه می‌دهیم تا ایمنی مدارس و همه شهروندان را تضمین کنیم».

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما