ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

Annedroids

Annedroids

نیک پسری است که تازه با مادرش در محله دیگری ساکن میشود. و خانه شان روبروی یک آشغالدونیه. که بعدا متوجه میشود که اینجا یک آزمایشگاه علمی است و دختری با نام آنه به همراه پدرش در اینجا زندگی میکند که از مواد ضایعاتی رباتهای اندرویدی هوشمند میسازد. و دختر دیگری به نام شنایا همسایه انهاست که عاشق خوانندگی و رقص با نوار است.این سه نفر با هم یک تیم میشوند و با کمک اندرویدهای آنه به اکتشافات علمی میپردازند. یکی از اندرویدها چشم است و دیگری دست و دیگری پل.
داستان با آشنایی این سه نفر همزمان با تولد اندروید پل شروع میشود. این اندروید بسیار هوشمند است و شبیه انسان است البته با قابلیت های ویژه تر. و سپس این سه نفر این آزمایشگاه و اندرویدها را از مردم مخفی میکنند تا کسی به این اندرویدها طمع نکند. در ادامه ماجراها از گم شدن اندرویدها تا پیدا کردن آنها براساس ابتکارات علمی و یا حسادت رباتها به هم و نقشه کشیدن برای نشان دادن قابلیت های مختلف آنها و دیگر موراد رخ میدهد که داستان های جذاب و مهیج علمی را برای مخاطب به نمایش میگذارد.

از جمله این آزمایشات میتوان به این موارد اشاره کرد:
پیدا کردن شهاب سنگ، تاکی واکی و اثرات امواج، آهنربا و میدان مغناطیس،تولید برق از روش های مختلف، انکسار نور و تولید رنگین کمان، خسوف کامل، برقراری امنیت به وسیله لیزر و دوربین و صدا و …
از جمله محتواهای خانوادگی میتوان به این موارد اشاره نمود: چگونگی ارتباط گرفتن با افراد تازه وارد، صمیمانه برخورد کردن، کنترل حسادت و آشتی بین دوستان، شب نشینی و مسئله امنیت فرزندان در خانه همسایه، ارتباط با برادر و خواهر و اهمیت این مسئله، کمک به والدین و داشتن مسئولیت اجتماعی.

برچسب ها : ، ، ،

پیغام شما