ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > جایزه جهانی رسانه‌ای “نجات کودکان”در سال ۲۰۲۴

جایزه جهانی رسانه‌ای “نجات کودکان”در سال ۲۰۲۴

جایزه جهانی رسانه‌ای “نجات کودکان”در سال ۲۰۲۴

جایزه جهانی رسانه‌ای “نجات کودکان” در سال ۲۰۲۴ برای ثبت نام باز است.

سازمان جهانی نجات کودکان اولین جایزه جهانی رسانه‌ای خود را برای تجلیل از برتری در روزنامه‌نگاری برای حقوق کودک راه‌اندازی کرد.
لندن، ۲۶ ژوئن ۲۰۲۴ – سازمان نجات کودکان اعلام کرد که اولین جایزه جهانی رسانه‌ای خود را راه‌اندازی می‌کند، یک ابتکار معتبر برای تجلیل از روزنامه‌نگاری استثنایی که از حقوق کودکان در سراسر جهان حمایت می‌کند.
این جوایز به مناسبت صدمین سالگرد تصویب اعلامیه حقوق کودک توسط جامعه ملل، یک دستاورد مهم که توسط بنیانگذار باهوش سازمان نجات کودکان، اگلانتاین جِب۱، هدایت شد، برگزار می‌شود.

ما در کنار کودکان در سخت‌ترین مکان‌های جهان ایستاده‌ایم.

جایزه جهانی رسانه‌ای “نجات کودکان” در سال ۲۰۲۴ از روزنامه‌نگاران حرفه‌ای سراسر جهان استقبال می‌کند و از کسانی دعوت می‌کند که روایتگری آنها نقش مهمی در روشن کردن مسائل مهمی که کودکان را تحت تأثیر قرار می‌دهد داشته است، در حالی که صدای آنها را تقویت کرده و از حقوق آنها دفاع می‌کنند.
بلیندا گلداسمیت، مدیر واحد رسانه جهانی سازمان نجات کودکان، گفت: “روزنامه‌نگاری نقش بسیار مهمی در دفاع از حقوق و رفاه کودکان و همچنین پاسخگو کردن افراد مسئول دارد. ما در حالی که صد سالگرد تصویب اعلامیه حقوق کودک را گرامی می‌داریم، بسیار خوشحالیم که جوایز جهانی رسانه‌ای سازمان نجات کودکان را برای قدردانی از تلاش‌های قابل توجهی که روزنامه‌نگاران با شجاعت برای گزارش‌دهی در مورد مسائل مربوط به کودکان انجام می‌دهند، در حالی که تغییر مثبت را هدایت می‌کنند، راه‌اندازی می‌کنیم.”

اطلاعات بیشتر :


شرکت در این مسابقه با هر نوع رسانه‌ای امکان‌پذیر است، از جمله چاپ، پخش (تلویزیون، رادیو و پادکست)، عکاسی و دیجیتال (چندرسانه‌ای / داده‌ها)، و باید برای اولین بار بین ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ و ۱ آگوست ۲۰۲۴ منتشر یا پخش شده باشد. این مسابقه شامل دو دسته مجزا است: رسانه‌های محلی/منطقه‌ای و رسانه‌های بین‌المللی/آژانس‌های خبری، با انتخاب یک برنده از هر دسته.

هیئت داوران مستقلی آثار کوتاه شده را بررسی خواهند کرد تا برندگان را انتخاب کنند. داوران تأیید شده عبارتند از کارولین کیمئو (گاردین)، جولیا راس-روی (پادکست What in the World، سرویس جهانی بی‌بی‌سی)، ماری سگگر (اکونومیست)، سورین فورکوی (الجزیره)، بالا اوگوندایپ (روزنامه گاردین نیجریه)، واعد الکاتب (فیلمساز)، ویل گرانت (بی‌بی‌سی)، و زیمای اسلام (دیلی استار).


اکنون می‌توانید آثار خود را از طریق این لینک ارسال کنید: savemediaawards.com

برندگان جایزه جهانی رسانه‌ای “نجات کودکان” در سال ۲۰۲۴ در روز ۲۰ نوامبر، روز جهانی کودک، اعلام خواهند شد و یک جام، یک گواهی شخصی‌سازی شده و یک دعوتنامه برای شرکت در یک سفر مطبوعاتی یا بازدید از برنامه بین‌المللی سازمان نجات کودکان دریافت خواهند کرد.

پایان خبر :

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد معیارهای واجد شرایط بودن، قوانین و نحوه ثبت نام، از روزنامه نگاران دعوت می شود تا از وب سایت جوایز جهانی رسانه ای “نجات کودکان” به آدرس زیر بازدید کنند: www.savemediaawards.com

درباره سازمان نجات کودکان:

سازمان نجات کودکان پیشروترین سازمان مستقل جهانی برای کودکان است که در بیش از ۱۰۰ کشور فعالیت می‌کند تا اطمینان حاصل کند که کودکان سالم، تحصیل‌کرده و ایمن رشد می‌کنند.

اطلاعات تماس:

برای تماس با بخش رسانه ما خارج از ساعات اداری (به وقت بریتانیا)، از طریق ایمیل [email address removed] یا شماره تلفن +۴۴(۰)۷۸۳۱ ۶۵۰۴۰۹ اقدام کنید.

برای پرسش‌های رسانه‌ای یا اطلاعات بیشتر درباره جوایز جهانی رسانه‌ای سازمان نجات کودکان، لطفا با موارد زیر تماس بگیرید:

سامانتا هالیک، مدیر ارشد رسانه‌های جهانی در سازمان بین‌المللی نجات کودکان – [email address removed]
همچنین لطفا حساب توییتر ما @Save_GlobalNews را برای اطلاعیه‌های خبری، نقل قول‌ها، بیانیه‌ها و ویدئوبلاگ‌های مکان‌ها دنبال کنید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

پیغام شما