ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > پیام تبریک انجمن کودک و رسانه به دکتر زهرا بهروز آذر

پیام تبریک انجمن کودک و رسانه به دکتر زهرا بهروز آذر

پیام تبریک انجمن کودک و رسانه به دکتر زهرا بهروز آذر

انجمن تخصصی کودک و رسانه در پی انتخاب شایسته خانم دکتر زهرا بهروز آذر به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:

پیام تبریک انجمن تخصصی کودک و رسانه به سرکار خانم دکتر زهرا بهروز آذر به مناسبت انتصاب شایسته ایشان به سمت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری


انجمن تخصصی کودک و رسانه ضمن تبریک صمیمانه به سرکار خانم دکتر زهرا بهروز آذر، انتصاب شایسته ایشان به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را به فال نیک می‌گیرد.


بی‌شک، سوابق درخشان و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در حوزه زنان و خانواده، نویدبخش آینده‌ای روشن برای ارتقای جایگاه زنان در جامعه و بهبود وضعیت خانواده‌ها خواهد بود.


ما بر این باوریم که با حضور بانوی فرهیخته و دلسوزی چون شما در این مسئولیت مهم، شاهد تحولات مثبتی در حوزه‌های مختلف زنان و خانواده خواهیم بود. به ویژه، توجه ویژه به حقوق کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح فرهنگی و هنری آن‌ها، از جمله مواردی است که انتظار داریم با درایت و تدبیر جناب‌عالی محقق شود.


انجمن تخصصی کودک و رسانه آمادگی کامل خود را برای همکاری و هم‌افزایی در راستای تحقق اهداف والای دولت در حوزه زنان و خانواده اعلام می‌نماید.

از خداوند متعال برای جناب‌عالی موفقیت روزافزون در انجام وظایف خطیر مسئلت داریم.


با احترام
انجمن تخصصی کودک و رسانه

برچسب ها : ، ، ،

پیغام شما