ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > حمایت انجمن تخصصی کودک و رسانه از دکتر ستار هاشمی

حمایت انجمن تخصصی کودک و رسانه از دکتر ستار هاشمی

حمایت انجمن تخصصی کودک و رسانه از دکتر ستار هاشمی
  • بیانیه انجمن تخصصی کودک و رسانه در حمایت از دکتر سید ستار هاشمی برای تصدی وزارت ارتباطات *

🔸با توجه به اهمیت حیاتی حوزه ارتباطات در شکل‌دهی افکار عمومی ، به ویژه در تربیت نسل آینده، * انجمن تخصصی کودک و رسانه * ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در جهت ارتقای کیفیت محتوای دیجیتال، از نامزدی * جناب آقای دکتر سید ستار هاشمی * برای تصدی وزارت ارتباطات استقبال گرم می‌نماید.

💎دکتر هاشمی با دارا بودن تحصیلات عالی در حوزه * هوش مصنوعی * و سوابق درخشان در زمینه‌های مرتبط، از توانایی قابل ملاحظه ای در درک پیچیدگی‌های فضای مجازی و چالش‌های پیش روی آن دارد.

🔹 تأکید ایشان بر * تولید محتوای فاخر و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی و ایجاد فضای امن برای کودکان و خانواده‌ها، * کاملاً همسو با اهداف و مطالبات انجمن تخصصی کودک و رسانه است.

🔅 * ما معتقدیم که با توجه به دغدغه‌های جدی دکتر هاشمی در حوزه کودکان * و همچنین تخصص ایشان در حوزه فناوری، می‌توان انتظار داشت که وزارت ارتباطات در دوره مدیریت ایشان شاهد * تحولات اساسی در جهت ارتقای کیفیت محتوای دیجیتال و حمایت از تولیدکنندگان محتوای کودک و نوجوان * باشد.

🔺لذا از * نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی * درخواست داریم با رأی اعتماد به جناب آقای دکتر سید ستار هاشمی، زمینه را برای تحقق این اهداف مهم فراهم آورند.

با احترام

  • انجمن تخصصی کودک و رسانه *
برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما