ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > عمومی > پیشخوان > وبینارنقد و بررسی تخصصی اپلیکیشن‌ کودکان اربعین : فرصت‌ها و چالش‌ها

وبینارنقد و بررسی تخصصی اپلیکیشن‌ کودکان اربعین : فرصت‌ها و چالش‌ها

وبینارنقد و بررسی تخصصی اپلیکیشن‌ کودکان اربعین : فرصت‌ها و چالش‌ها

انجمن تخصصی کودک و رسانه برگزار می کند
سلسله وبینارهای تخصصی با موضوع
چشم انداز مدیریت فرهنگی رسانه ای آینده سازان میهن

با موضوع:
نقد و بررسی تخصصی اپلیکیشن‌ کودکان اربعین : فرصت‌ها و چالش‌ها

سخنرانان:
◇ دکتر معصومه مرادی: دبیر وبینار و کارشناس حوزه کودک و رسانه‌های دیجیتال و عضو هیئت مدیره انجمن تخصصی کودک و رسانه
◇ آقای مهندس حمید افسری: مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری مهاد رسانه پژوه شیراز و طراح بازی موبایلی «کودکان اربعین»
◇ حجه الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی : مدیر گروه طرح و برنامه شبکه امید سیما و عضو هیئت مدیره مرکز دانش بازی‌های رایانه‌ای

زمان: دوشنبه- ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ – ساعت ۲۱
مکان: گوگل میت

مقدمه:
با توجه به رشد روزافزون استفاده از فناوری و اهمیت انتقال مفاهیم دینی به کودکان به شیوه‌ای جذاب و تعاملی، اپلیکیشن‌های کودکانه اربعین به عنوان ابزاری موثر در این زمینه مطرح شده‌اند. موسسه فرهنگی و هنری مهاد رسانه پژوه شیراز، به عنوان یکی از پیشگامان تولید محتوای دیجیتال کودکانه در ایران، با تولید بازی موبایلی «کودکان اربعین» گامی مهم در این مسیر برداشته است.

اهداف وبینار:
● بررسی نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن‌های موجود در حوزه کودک و اربعین
● ارائه راهکارهایی برای بهبود کیفیت و جذابیت این نوع اپلیکیشن‌ها
● ایجاد بستری برای تبادل نظر و گفتگو بین کارشناسان، تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان حوزه کودک ● شناخت نیازهای کودکان و نوجوانان در حوزه محتواهای دینی و مذهبی
● بررسی نقش اپلیکیشن‌ها در ترویج فرهنگ پیاده‌روی اربعین


محورهای اصلی وبینار:
محتوای آموزشی: بررسی تطابق محتوای آموزشی اپلیکیشن‌ها با آموزه‌های دینی و سنی مخاطب
طراحی و گرافیک: ارزیابی طراحی بصری، رابط کاربری و تجربه کاربری اپلیکیشن‌ها
تعامل و بازی: بررسی میزان تعامل و جذابیت بازی‌ها و فعالیت‌های تعاملی موجود در اپلیکیشن‌ها
تاثیرگذاری: بررسی تاثیرگذاری اپلیکیشن‌ها بر یادگیری کودکان و تقویت مفاهیم دینی
چالش‌ها و فرصت‌ها: بررسی چالش‌های موجود در تولید و توزیع این نوع اپلیکیشن‌ها و فرصت‌های پیش رو

مخاطبین :
۱. تولیدکنندگان محتوا و طراحان بازی
۲. کارشناسان حوزه کودک و نوجوان
۳. مربیان و آموزگاران
۴. والدین
۵. علاقه‌مندان به حوزه فناوری و رسانه‌های دیجیتال

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما