ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > زیارت رنگها بصورت مسابقه در شهر مقدس مشهد

زیارت رنگها بصورت مسابقه در شهر مقدس مشهد

زیارت رنگها بصورت مسابقه در شهر مقدس مشهد

زیارت رنگها نخستین مسابقه نقاشی با هدف روایت‌گری هنرمندانه نوجوانان و کودکان مشهدی از پیاده روی اربعین در مشهد برگزار شد.

برگزاری اولین مسابقه نقاشی با عنوان زیارت رنگ‌ها در مشهد

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه به نقل از پایگاه خبری رضوی، معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: زیارت رنگها به صورت کارگاه نقاشی بزرگ به صورت هم آموزشی و هم رقابتی برای قشر دهه هشتادی و دهه نودی مشهد برگزار شد با استعدادیابی نیز همراه بود.

«جاوید کیانی» معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اولین‌بار کارگاه نقاشی بزرگ زیارت رنگ‌ها که به برداشت یک نوجوان از پیاده‌روی اربعین می‌پردازد به صورت آموزشی برای علاقه‌مندان در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه در عرصه میدان شهدا در قالب‌های طراحی، سیاه قلم، مداد رنگی و آبرنگ برای نوجوانان دختر و پسر مشهدی برگزار خواهد شد.


جاوید کیانی افزود: این کارگاه در قالب‌های طراحی، سیاه قلم، مداد رنگی و آبرنگ برگزارشد و ۵٠ هنرمند کودک و نوجوان که از اعضای باشگاه مانا و همچنین بچه‌های هنرمند کانون‌های فرهنگی مساجد بودند؛ روایت خود را از پیاده روی اربعین با استفاده از تکنیک‌ها و قالب‌های مختلف هنری به تصویر کشیدند.


وی گفت: پس از داوری نهایی اثر برتر اکران شهری خواهد شد و از نفرات برگزیده با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی شد.

وی افزود: این برنامه که به صورت یک کارگاه نقاشی بزرگ به صورت هم آموزشی و هم رقابتی برای قشر دهه هشتادی و  دهه نودی مشهد برگزار شد با استعدادیابی نیز همراه بود و قطعا در ادامه برنامه‌های دیگری نیز برای این عزیزان خواهیم داشت.

روایت هنری نوجوانان مشهدی از پیاده روی اربعین

قالب ها:
سیاه قلم، مداد رنگی، آبرنگ، پاستل، آب مرکب، نقاشی خط، نقاشی با خودکار، ابزارهای ابتکاری، طراحی

جوایز برگزیدگان:


جایزه ویژه: اکران شهری اثر اول


نفرات اول تا سوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما