ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > سریال لالایی با بازی عمو پورنگ

سریال لالایی با بازی عمو پورنگ

سریال لالایی با بازی عمو پورنگ

سریال لالایی از شبکه نمایش خانگی با بازی عمو پورنگ پخش می شود.

عمو پورنگ یا داریوش فرضیایی از محبوبترین شخصیت های کودکان است که با نام عموپورنگ شناخته شده است، کودکان دهه ۸۰ با او بزرگ شدند، او حالا با لالایی برگشته، در اینجا زمان پخش سریال لالایی از شبکه نمایش خانگی با بازی عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) را خواهیم خواند.

زمان پخش سریال لالایی از شبکه نمایش خانگی با بازی عمو پورنگ

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه این روزها صحبت از پخش سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای اولین بار داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از سریال لالایی داد.

سریال «لالایی» با بازی داریوش فرضیایی بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌‌خانگی پخش شود.

در ادامه به بررسی زمان پخش سریال لالایی از شبکه نمایش خانگی به همراه اسامی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال لالایی

این سریال به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور که سال‌ها با داریوش فرضیایی کار کرده و «سرزمین بالش‌ها» را با او در شبکه نمایش‌خانگی داشت، تصویربرداری سریال لالایی در تهران انجام و تا اواخر اردیبهشت‌ماه به پایان رسید.

قرار است سریال لالایی از دوشنبه ۲۹ مرداد ماه پخش شود.

اسامی بازیگران سریال لالایی

امیر کربلایی‌زاده که مدت‌ها از او خبری نیست و بیشتر به آموزش استندآپ کمدی و اجرای تئاتر مشغول است در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد.

قطعاً بازگشت داریوش فرضیایی بعد از مدت‌ها با سریالی در شبکه نمایش‌خانگی را می‌توان به فال نیک گرفت، چون خبرها حاکی از همکاری مجدد او با تلویزیون است.

سریال لالایی علاوه بر داریوش فرضیایی، هنرمندانی چون گوهر خیراندیش، سعید امیر سلیمانی، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی‌زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان‌زاده حضور دارند.

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما