ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > “شبکه امید و هفت سال بالندگی و امیدآفرینی برای نوجوانان ایران”

“شبکه امید و هفت سال بالندگی و امیدآفرینی برای نوجوانان ایران”

“شبکه امید و هفت سال بالندگی و امیدآفرینی برای نوجوانان ایران”

امروز سالگرد تاسیس شبکه امید است . شبکه ای که مخاطب آن نوجوانان آینده ساز کشور است. به همین مناسبت انجمن تخصصی کودک و رسانه پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرده است.

تبریک سالگرد تاسیس شبکه امید از سوی انجمن تخصصی کودک و رسانه


امروز (۱۳ مرداد)، هفتمین سالگرد تاسیس شبکه امید ، تنها شبکه تخصصی مخاطب نوجوان در ایران است.

شبکه‌ای که با تلاش جمعی از دلسوزان کودک و نوجوان و پیگیری‌های مستمر انجمن تخصصی کودک و رسانه، همچنان به عنوان پناهگاه و همراهی همیشگی برای میلیون‌ها نوجوان ایرانی درخشیده است.


یادمان می‌آید که در سال ۱۴۰۲، هنگامی که زمزمه تعطیلی شبکه امید ارزشمند به گوش رسید، انجمن تخصصی کودک و رسانه با تمام توان و جدیت وارد عمل شد.

این انجمن با حضور در محافل مختلف از جمله کمیسیون فرهنگی مجلس، معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و نهادهای بالادستی دیگر تلاش کرد تا صدای نوجوانان باشیم و با جلوگیری از تعطیلی شبکه امید، از حقوق نوجوانان دفاع کنیم.


خوشبختیم که امروز، پس از سال‌ها تلاش و پیگیری، شبکه امید همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و با برنامه‌های جذاب و متنوع، نیازهای اطلاعاتی و سرگرمی نوجوانان را برآورده می‌کند.


انجمن تخصصی کودک و رسانه، سالروز خجسته تاسیس شبکه امید را به تمامی دست‌اندرکاران این شبکه، به ویژه همکاران پرتلاش و خلاق آن تبریک و تهنیت می‌گوید.

امیدواریم که این شبکه همچنان با نوآوری و خلاقیت، به عنوان الگویی برای رسانه‌های کودک و نوجوان در کشور باشد.


با احترام – انجمن تخصصی کودک و رسانه

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما