ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > گزیده‌ اشعار مهری ماهوتی برای خردسالان

گزیده‌ اشعار مهری ماهوتی برای خردسالان

گزیده‌ اشعار مهری ماهوتی برای خردسالان

کتاب «جوجه‌ی پرطلایی‌ام» گزیده‌ای از شعرهای مهری ماهوتی برای گروه سنی خردسال در قالب مجموعه «قند و عسل» از سوی انتشارات مهرسا منتشر شد.

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه به نقل از (ایبنا کتاب «جوجه‌ی پرطلایی‌ام» گزیده‌ای از شعرهای مهری ماهوتی به انتخاب مصطفی رحماندوست است که با تصویرگری عاطفه ملکی‌جو به تازگی منتشر شده است. این اثر یکی از کتاب‌های شعر مجموعه «قند و عسل» است که انتشارات مهرسا به تازگی در بازار کتاب کودک و نوجوان ایران عرضه کرده است.

در معرفی مجموعه «قند و عسل» از سوی ناشر آمده است: «مجموعه “قند و عسل» مجموعه‌ای از شعرهای بهترین شاعران معاصر ایرانی، برای دو گروه سنیِ خردسال و کودک است. شعرهای این مجموعه، بستری برای تجربه‌ای اصیل از شعر کودک، برای مخاطبانش فراهم آورده است. شعرها را مصطفی رحماندوست انتخاب کرده است و گروهی از بهترین تصویرگرها، حال‌وهوای خیال‌انگیزتری به شعرها بخشیده‌اند.»

در این کتاب، شعرهایی با عناوین «حلزون»، «آب‌پاش»، «عطر مامان»، «باد»، «رود بزرگ»، «جوجه‌ی پرطلایی‌ام»، «شیرین بابا»، «عکس تکی»، «سبز بود و قلقلی» و «غنچه» قرار گرفته است.

بخشی از متن اشعار این کتاب:

به به به چه بویی!

عطری شده لباسم

باز بوی گل گرفته

لباسِ رنگِ یاسم

عطر مامان همیشه

گوشه‌ی جانمازه

یه پیس ازش گرفتم

البته با اجازه!

اطلاعات بیشتر:

کتاب شعر «جوجه‌ی پرطلایی‌ام» سروده مهری ماهوتی با تصویرگری عاطفه ملکی‌جو در ۲۴ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۷۹ هزار تومان از سوی انتشارات مهرسا برای خردسالان منتشر شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

پیغام شما