ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > انتصاب مدیر گروه خردسال شبکه پویا – پیام تبریک

انتصاب مدیر گروه خردسال شبکه پویا – پیام تبریک

انتصاب مدیر گروه خردسال شبکه پویا – پیام تبریک

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه، آقای مهدی نیک روش به سمت مدیر گروه خردسال شبکه پویا منصوب شد.

به همین مناسبت انجمن تخصصی کودک و رسانه پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:

هنرمند ارجمند جناب آقای مهدی نیک‌روش
عضو محترم انجمن تخصصی کودک و رسانه


با سلام و احترام


انجمن تخصصی کودک و رسانه با کمال مسرت، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیری گروه خردسال شبکه پویا را صمیمانه تبریک و شادباش می‌گوید.


انتخاب جنابعالی به این سمت، با توجه به سابقه درخشان و تجارب ارزشمندتان در حوزه کودک و رسانه، مایه افتخار و خرسندی اهالی این عرصه است. ما بر این باوریم که تعهد، تخصص و روحیه خلاقانه شما، نویدبخش تحولات مثبت و گام‌های بلندی در مسیر ارتقای محتوای برنامه‌های خردسال در این کانال خواهد بود.


ما اعضای انجمن تخصصی کودک و رسانه، ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب، برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنیم و امیدواریم با اتکا به سوابق درخشان و تعهد همیشگی خود، در جهت تولید و پخش برنامه‌های فاخر و ارزشمند برای خردسالان ایرانی گام‌های موثری بردارید.


جناب آقای نیک‌روش، شما با سابقه درخشان در حوزه تهیه کنندگی کودک، اخلاق نیکو، تواضع، کاربلدی و خبرگی خود، همواره الگویی شایسته برای فعالان این عرصه بوده‌اید. افتخارات شما از جمله برگزیده شدن به عنوان تهیه کننده برتر سیمای استان‌ها در سال‌های ۸۶ و ۸۸، حضور در ۸ فستیوال بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در کشورهای مختلف (ترکیه، ژاپن، اسلواکی، سوئد، دانمارک، مالزی، هندوستان، آلمان) و دریافت بیش از ده جایزه در رشته‌های مختلف تئاتر، گواه این مدعا است.


ما اطمینان داریم که با حضور جنابعالی در این سمت، شاهد تحولات مثبت و تولید برنامه‌های جذاب و آموزنده برای خردسالان ایرانی خواهیم بود.


با احترام
انجمن تخصصی کودک و رسانه

برچسب ها : ، ، ، ، ،

پیغام شما