ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > مدیر گروه کودک و نوجوان قرآن سیما منصوب شد – پیام تبریک

مدیر گروه کودک و نوجوان قرآن سیما منصوب شد – پیام تبریک

مدیر گروه کودک و نوجوان قرآن سیما منصوب شد – پیام تبریک

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه جناب آقای پرویز امیری به سمت مدیر گروه کودک و نوجوان سیمای قران منصوب شد.


به همین مناسبت انجمن تخصصی کودک و رسانه پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:

هنرمند ارجمند جناب آقای پرویز امیری
عضو محترم انجمن تخصصی کودک و رسانه

با سلام و احترام
انجمن تخصصی کودک و رسانه با کمال مسرت، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیری گروه کودک و نوجوان قرآن سیما را صمیمانه تبریک و شادباش می‌گوید.

انتخاب جنابعالی به این سمت، با توجه به سابقه درخشان و تجارب ارزشمندتان در حوزه کودک و رسانه، مایه افتخار و خرسندی اهالی این عرصه است. ما بر این باوریم که تعهد، تخصص و روحیه خلاقانه شما، نویدبخش تحولات مثبت و گام‌های بلندی در مسیر ارتقای محتوای برنامه‌های کودک و نوجوان در این شبکه خواهد بود.

ما اعضای انجمن تخصصی کودک و رسانه، ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب، برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنیم و امیدواریم با اتکا به سوابق درخشان و تعهد همیشگی خود، در جهت تولید و پخش برنامه‌های فاخر و ارزشمند برای کودکان و نوجوانان ایرانی گام‌های موثری بردارید.

جناب آقای امیری، شما با سابقه درخشان در حوزه تولید برنامه‌های کودک و نوجوان، از جمله تولید چند فیلم سینمایی و سریال، و همچنین اولین فیلم نوجوان ایران در خارج از کشور با بازیگران خارجی، همواره الگویی شایسته برای فعالان این عرصه بوده‌اید.

ما مفتخریم که شما را به عنوان عضوی از انجمن تخصصی کودک و رسانه در کنار خود داریم و از تجارب ارزشمندتان در جهت ارتقای سطح کیفی برنامه‌های کودک و نوجوان در ایران بهره‌مند می‌شویم.

از زمان تصدی جنابعالی بر این سمت، شاهد تولید برنامه‌های بسیار عالی و محتوایی با کیفیت برای مخاطب خردسال، کودک و نوجوان بوده‌ایم. برنامه‌هایی همچون “منم بچه مسلمان”، “سفرقند”، “مهنا”، “نوجواب” و “اسرا” گواه این مدعا است که شما در این عرصه دغدغه‌مند و متعهد هستید.

ما اطمینان داریم که با حضور جنابعالی در این سمت، شاهد تحولات مثبت و تولید برنامه‌های جذاب و آموزنده برای کودکان و نوجوانان ایرانی خواهیم بود.

با احترام
انجمن تخصصی کودک و رسانه

آقای امیری دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش هنر است وسوابق درخشانی در تولید برنامه های مختلف از جمله در حوزه کودک و نوجان در کارنامه کاری خود دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

پیغام شما