ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > شور و نشاط کودکان در کنار آموزش مورد توجه جدی مربیان قرار گیرد

شور و نشاط کودکان در کنار آموزش مورد توجه جدی مربیان قرار گیرد

شور و نشاط کودکان در کنار آموزش مورد توجه جدی مربیان قرار گیرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: از مربیان و معلمان مدارس و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتظار می‌رود در کنار درس و آموزش‌های مختلف به هیجان، انرژی و شور و نشاط بچه نیز توجه جدی داشته باشند و حال آنان را خوب کنیم.

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه به نقل از ایکنا از کردستان، حمیدرضا گوهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در مراسم گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان که شنبه ۱۶ تیر ماه برگزار شد در سنندج گفت: اعتماد به توانایی کودکان و نوجوانان و سپردن کار به آنان، این قشر را برای نقش‌آفرینی در آینده مهیا و آماده می‌کند.

ذائقه کودکان

وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم فرزندانمان را برای نقش‌آفرینی در آینده آماده کنیم و برای این کار لازم است ذائقه و سلیقه آن‌ها را در هر زمنیه ای در نظر داشته باشیم.

اهمیت انتخاب کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان بیان کرد: ما زمان کمی را به بچه هایمان اختصاص می دهیم، در حالیکه آنان آینده سازان این مرز و بوم هستند، لذا باید در لابلای تفریح و بازی و سرگرمی آنان را به سوی مطالعه نیز سوق دهیم و برای شروع این کار، از کتاب‌هایی که با ذائقه آنان مرتبط است استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: از مربیان و معلمان مدارس و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتظار می‌رود در کنار درس و آموزش‌های مختلف به هیجان، انرژی و شور و نشاط بچه نیز توجه جدی داشته باشند و حال آنان را خوب کنیم.

۱۸ تیر به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام شده است. روزی که مقارن است با روز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده و بازنویس خوب کشورمان در سال ۱۳۸۸ میباشد و هر سال نهادها و موسسات مرتبط با حوزه کودک به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان برنامه های ویژه برگزار می نمایند .

برچسب ها : ، ، ، ،

پیغام شما