ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > رونمایی کتاب «مهمانی آقا معلم» در همدان

رونمایی کتاب «مهمانی آقا معلم» در همدان

رونمایی کتاب «مهمانی آقا معلم» در همدان

مدیر تاریخ و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های های دفاع مقدس از رونمایی کتاب «مهمانی آقا معلم» همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه به نقل از ایکنا، محمد برخوردار، مدیر تاریخ و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان، مدیریت تاریخ و ادبیات بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از کتاب کودک «مهمانی آقا معلم» خاطرات سردار شهید تقی بهمنی رونمایی می‌شود.

وی یادآور شد: در این برنامه آیین افتتاح باشگاه ادبیات پایداری کودک و نوجوان نیز برگزار شده و از نویسندگان و شاعران حوزه کودک ونوجوان نیز تجلیل خواهد شد. این برنامه روز دوشنبه ۱۸ تیره ماه در محل سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برخوردار ادامه داد: شهید تقی بهمنی فرمانده محور عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) بود که به عنوان شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۳ انتخاب شده است. شهید بهمنی یک معلم بود و در درگیری‌هایی که ضد انقلاب در کردستان به وجود آورده بودند، به صورت داوطلبانه به عضویت سپاه پاسداران درآمد و به پاوه، سنندج و مهاباد رفت و به عنوان فرمانده نیروهای همدان در مهاباد خدمت می‌کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

پیغام شما