ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > نمایش «ماجرای ساحل سنگی» در کانون قم به روی صحنه رفت

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» در کانون قم به روی صحنه رفت

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» در کانون قم به روی صحنه رفت

نمایش کاری از حسین فدایی حسین، نمایشنامه‌نویس و پژوهشگر تئاتر این‌روزها با عنوان «ماجرای ساحل سنگی» برای بچه‌های دوستدار زمین پاک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به روی صحنه رفته است.

به گزارش انجمن تخصصی کودک و ورسانه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دیوید وود، بازیگر، نویسنده و کارگردان مشهور انگلیسی – که عمر خود را در حوزه تئاتر کودکان سپری کرده – نویسنده این نمایش است و طراحی و کارگردانی آن را حسین فدایی‌حسین بر عهده دارد.

همچنین حدیث صابری، نیلوفر کلایی، مریم حیدری، نرگس ملیحی، منصوره اسدی و عباس جلالی‌پور بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه نمایش «ماجرای ساحل سنگی» آمده است: آلودگی ساحل سنگی، موجودات ساحلی را تهدید می‌کند، در همین زمان، خبر می‌رسد که بر اثر برخورد دو کشتی حامل زباله‌های انسان، دریا آلوده شده و این آلودگی سمت ساحل می‌آید. موجودات ساحل تصمیم به مبارزه با آلودگی می‌گیرند و در این راه تماشاگران نیز به کمک آن‌ها می‌آیند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و طراح لباس: مهدی خجستگی، منشی صحنه: سمیرا حیدریان، مدیر تولید: حدیث صابری، طراح صحنه: حسین فدایی‌حسین، آهنگساز: عباس مومن، ضبط و تنظیم موسیقی: حامد جهانبخش، ترانه سرا: منصوره عرب‌خراسانی، طراح و سازنده‌ی اکسسوار: منصوره اسدی، طراح گریم: لیلا پریشان، اجرای گریم: سارا حسینی، طراح پوستر: زهرا خمسه، روابط عمومی: فاطمه خجستگی.

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» کاری از گروه نمایشی «آسو تئاتر» از ٢۶ خرداد آغاز شده و تا ۱۰ تیر ساعت ۱۹ در شهر قم، شهرک قدس، نبش هدایت ١، سالن مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و خرید بلیت با شماره ۰۹۹۲۵۰۷۳۹۷۷‏ تماس بگیرند.

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» در کانون قم به روی صحنه رفت
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

پیغام شما