ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > کانون پرورش فکری فراخوئان «آن عید سعید آمد» ‌را اعلام کرد

کانون پرورش فکری فراخوئان «آن عید سعید آمد» ‌را اعلام کرد

کانون پرورش فکری فراخوئان «آن عید سعید آمد» ‌را اعلام کرد

کانون پرورش فکری خوزستان به مناسبت عید سعید غدیر خم فراخوان دومین مهرواره نقاشی«آن عید سعید آمد» را منتشر کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان مهرواره‌ نقاشی «آن عید سعید آمد» را با موضوع اعیاد مبارک عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم ویژه‌ رده‌ سنی نوجوان (۷+)، نونهال (۹+)، نونگاه (۱۲+) و نوجوان (۱۵+) برگزار می‌کند.

به گزارش انجمن تخصصی کودک و رسانه به نقل از خبرگزاری ایسنا، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تصویر حداکثر یک اثر از آثار نقاشی خود را به صورت دیجیتال و با فرمت jpg و با محوریت موضوعات اعلام‌ شده این مهرواره و درج شناسنامه (نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت) به مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان ارسال کنند.

بنا بر اعلام کانون پرورش فکری آخرین ‌مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره، ۳۱ تیر ۱۴۰۳ اعلام شده است و انتخاب و داوری آثار در پنج مرداد ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

آثار منتخب به صورت نمایشگاه مجازی در سایت khz.kpf.ir در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آگاهی بیشتر با شماره ۰۹۱۶۳۲۱۵۳۸۵ تماس تماس بگیرند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای گسترده‌ترین شبکهٔ کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان است و همچنین از برجسته‌ترین تولیدکنندگان و ناشران کتاب‌های کودکان و نوجوانان در ایران به‌شمار می‌رود. کانون همچنین تهیه‌کنندهٔ فیلم و سایر فراورده‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان هم بوده‌است.

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، به‌عنوان شرکت دولتی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کانون، امروزه بیش از ۱۰۰۰ مرکز فرهنگی ثابت، سیار شهری، سیار روستایی و پستی در سراسر ایران داشته و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبان کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند. انتشار ۱۴۰ عنوان کتاب با شمارگانی بیش از ۳ میلیون جلد در سال، تولید هزاران دقیقه فیلم‌های کوتاه، بلند، زنده، مستند و پویانمایی، تولید ده‌ها عنوان نوار موسیقی، نمایش عروسکی، سرگرمی‌های سازنده، اسباب‌بازی و نرم‌افزارهای آموزشی رایانه‌ای از آن جمله به‌شمار می‌روند. کانون زبان ایران نیز پس از انقلاب به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کانون مشغول به فعالیت است که با داشتن شعبه‌های زیادی در سراسر کشور کار آموزش زبان‌های فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و عربی را بر عهده دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

پیغام شما