ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > عمومی > پیشخوان > چرا در یک بازی محبوب برای کودکان باید مسائل جنسی عرضه شود؟

چرا در یک بازی محبوب برای کودکان باید مسائل جنسی عرضه شود؟

چرا در یک بازی محبوب برای کودکان باید مسائل جنسی عرضه شود؟

این بازی بیش از سی و هفت میلیون کودک بازی می کنن و ( در جای دیگری گفته شده نود میلیون نفر عضو داره ) مثلا در ماه ژانویه حدااقل دویست میلیون بار بازی شده و میانگین زمانی که بازیگر در اون مشغول بازی می شن دو ساعت و سی و شش دقیقه است به همین دلیل هم مشکلات زیادی هم داره مثل اسکم و هک و خیلی وقت ها حرف و اتفاق‌ها می افته مثل درگیر شدن بچه ها به فعالیت های جنسی مثل حرف زدن و یا فرستادن تصاویر و مبادله تصاویر سکسی.

گروهی دور یک زن و شوهر جمع شده‌اند که آشکارا رابطه جنسی دارند، تماشا می‌کنند و گاهی نظر می‌دهند.یک مرد لباس نازک پوشیده است.این در دنیای واقعی اتفاق نمی افتد، بلکه در یک پلتفرم بازی کودکان اتفاق می افتد.یک دنیای گسترده از بازی ها است که گاهی اوقات به عنوان نوعی متاورس اولیه توصیف می شود.این یکی از محبوب ترین بازی های کودکان در جهان است.

ارقام دقیق کمی مبهم هستند، اما در سال ۲۰۲۰ روبلکس به بلومبرگ گفت که دو سوم همه کودکان ایالات متحده بین سنین ۹ تا ۱۲ سال از این بازی استفاده می کنند.Roblox به کاربران اجازه می دهد تا با هم بازی بسازند و بازی کنند. این راهی برای ارتباط، در زمان واقعی، با افراد دیگر در دنیای دیجیتال است.بازیکنان می توانند با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده ای که پلتفرم ارائه می دهد، بازی بسازند. برخلاف بازی‌های سنتی، محتوا توسط کاربران آن تولید می‌شود. این یک مدل تجاری بسیار موفق است، اما با مشکلاتی نیز همراه است.

بازی های جنسی Roblox معمولاً در این پلتفرم به عنوان “condos” شناخته می شوند. آنها فضاهایی هستند که توسط کاربران ایجاد شده اند، جایی که مردم می توانند در مورد رابطه جنسی صحبت کنند – و آواتارهای آنها می توانند سکس مجازی داشته باشند. در این بازی ها قوانین Roblox نادیده گرفته می شود.به گفته دکتر لیراز مارگالیت، روانشناس دیجیتالی که رفتار آنلاین را مطالعه می کند، افراد در متاورژن متفاوت رفتار می کنند – درست همانطور که آنلاین انجام می دهند. او گفت: “شما ناشناس هستید و اثر بازدارندگی دارید. این پلتفرم زمین بازی را در اختیار شما قرار می دهد تا هر کاری را که می خواهید انجام دهید.”هفته گذشته، متا، شرکت مادر فیس بوک، ویژگی جدید «مرز شخصی» را به بازی واقعیت مجازی «Horizon Venues» معرفی کرد.این بازی به افراد اجازه می دهد تا یکدیگر را در فضاهای مختلف ملاقات کنند – جایی که آواتارهای آنها می توانند ورزش تماشا کنند، در کنسرت شرکت کنند یا کلاس های بدنسازی را با هم انجام دهند.

این تغییرات پس از آن اتفاق افتاد که زنی ادعا کرد که در این پلتفرم مورد تجاوز جنسی مجازی قرار گرفته است.روبلکس به بی‌بی‌سی گفت: «ما برای محتویات یا رفتارهای جنسی از هر نوع تحملی نداریم و به سرعت علیه هر کسی که مشخص شود استانداردهای جامعه ما را نقض می‌کند، اقدام می‌کنیم».
و چند روز پس از اینکه بی‌بی‌سی یافته‌های خود را در اختیار این شرکت قرار داد، Roblox پستی در وبلاگ منتشر کرد که در آن خلاصه‌ای از کارهایی که برای محافظت از جوانان انجام می‌دهد، منتشر کرد.شرکت هایی مانند مایکروسافت، متا و روبلکس در حال حاضر در حال رقابت برای ساخت متاورس هستند. اما در حال حاضر نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد آنها در تلاش برای کنترل این دنیای مجازی هستند.


منبع : بی بی سی

برچسب ها : ،

پیغام شما

  1. Amir گفت:

    اسم سرور چیه؟