ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > فراخوان دومین جشنواره قصه گویی شهرزاد قصه گوی رفسنجان

فراخوان دومین جشنواره قصه گویی شهرزاد قصه گوی رفسنجان

فراخوان دومین جشنواره قصه گویی شهرزاد قصه گوی رفسنجان

موسسه فرهنگی هنری ترنم شهرزاد رفسنجان با حمایت انجمن تخصصی کودک و رسانه برگزار میکند.

شهر رفسنجان به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزار کننده جشنواره قصه گویی شهرزاد قصه گو است. این جشنواره در چند بخش برگزار میگردد:

  • قصه گویی کودکان و نوجوانان
  • قصه گویی والدین و بزرگسالان
  • استعدادهای درخشان
  • قصه گویی حرفه ای

جهت ارسال آثار با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

۰۹۱۳۳۹۳۳۵۰۲

۰۹۳۰۹۹۷۷۶۲۱

انجمن تخصصی کودک و رسانه در راستای اهداف خود داوران این جشنواره را با کادری مجرب و پیشکسوت به رفسنجان اعزام می نماید که همگی از اعضای تخصصی انجمن می باشند. سرکار خانم پروین شمشکی و آقایان استاد مهدی مسعودشاهی و استاد حسین مدحت اعضای داوران می باشند.

دبیر جشنواره آقای غلامرضا شاه نظری مدیرمسئول موسسه فرهنگی، هنری شهرزاد است که با حمایت همه جانبه روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان این جشنواره کشوری را در این شهر برگزار می نماید.ارسال آثار به این جشنواره تا دهم خرداد ماه تمدید شده است. در پایان به برگزیدگان آن جوایزی اهدا می گردد. رفسنجان پایتخت فرهنگی کتاب ایران شناخته شده است و با حمایت روابط عمومی مس سرچشمه رفسنجان جشنواره قصه گویی شهرزاد در رفسنجان برگزار میگردد

لازم یه یادآوریست در این جشنواره یادواره ای به نام سرکار خانم جلالی که به شهرزاد قصه گو معروف بوده اند و متاسفانه در اثر بیماری کرونا فوت نمودند برگزار می شود. نام این جشنواره برگرفته از فعالیت های قصه گویی ایشان که به شهرزاد قصه گو شهرت داشتند نشات گرفته است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

پیغام شما