ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > بسته جامع آموزشی « تریبت کودکان در فضای مجازی » رونمایی شد

بسته جامع آموزشی « تریبت کودکان در فضای مجازی » رونمایی شد

بسته جامع آموزشی « تریبت کودکان در فضای مجازی » رونمایی شد

برای نخستین بار در کشور؛

بسته آموزشی «تریبت کودکان در فضای مجازی» رونمایی شد.

به مناسبت روز دانش آموز، بسته جامع «تربیت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» برای نخستین بار در کشور توسط مدرسه سایبری ایران رونمایی شد.

بسته جامع «تربیت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» شامل یک کتاب آموزشی، مجموعه فلش کارت های سایبربان، ۴۰۰ دقیقه ویدئوی آموزشی و یک کارت مشاوره رایگان است.

دکتر لیلا وصالی (معاون آموزش انجمن سواد رسانه ای ایران)، حجت الاسلام دکتر مجید همتی (روانشناس و مشاور کودک و نوجوان)، محمد لسانی (پژوهشگر و کارشناس فضای مجازی) و مریم محبی (کارشناس و مدرس سواد رسانه ای) اساتیدی هستند که در این بسته آموزشی ارائه بحث کرده­اند.

چگونگی نظارت بر فعالیت مجازی فرزندان، نشانه ­های اعتیاد به فضای مجازی، راهکارهای مدیریت فضای مجازی در خانواده و … از جمله مباحثی است که در این ویدئوهای آموزشی به آن پرداخته شده است.

مجموعه فلش کارت های آموزشی سایبربان شامل ۵۰ عدد کارت آموزشی به همراه چند بازی سرگرم کننده است که برای سنین ۷ تا ۱۴ سال تولید شده است. این فلش کارت ها که توسط مدرسه سایبری ایران تولید شده، مجموعه توصیه هایی برای استفاده بهتر کودکان و نوجوانان از فضای مجازی است که به تایید انجمن سواد رسانه ای ایران نیز رسیده است.

کتاب «مه شکن» نوشته محمد قنبری، مجموعه داستان های واقعی از فضای مجازی برای خانواده ها است که توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است. این کتاب کاربردی و جذاب با هدف آشنایی بیشتر خانواده­ها با مخاطرات فضای مجازی در این بسته قرار داده شده است.

لازم به ذکر است که محتوای این بسته، به تایید انجمن تخصصی کودک و رسانه رسیده است. علاقه مندان برای تهیه این بسته می­توانند به آدرس www.madca.net مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۲۱۵۱۰۶۷۹۳ تماس بگیرند.

مدرسه سایبری ایران به مناسبت روز دانش آموز، تخفیف ویژه ۴۰ درصدی برای خانواده قائل شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

پیغام شما