ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > کسب مقام نخست در مسابقه بین المللی آهنگسازی (ISC) توسط استاد سید احمد میرمعصومی

کسب مقام نخست در مسابقه بین المللی آهنگسازی (ISC) توسط استاد سید احمد میرمعصومی

کسب مقام نخست در مسابقه بین المللی آهنگسازی (ISC) توسط استاد سید احمد میرمعصومی

کسب مقام نخست در شاخه موسیقی اینسترومنتال مسابقه بین المللی آهنگسازی (ISC) توسط استاد سید احمد میرمعصومی عضو انجمن تخصصی کودک و رسانه

مسابقه بین المللی آهنگسازی یا (ISC) از معتبرترین مسابقات آهنگسازی جهان است که سالانه با بیش از ۲۶ هزار نفر شرکت کننده از ۱۵۸ کشور دنیا ، رقابت بسیار سنگینی را در۲۳  شاخه موسیقی برگزار میکند. استاد سید احمد میرمعصومی موفق به کسب مقام نخست در شاخه موسیقی اینسترومنتال شد. انجمن تخصصی کودک و رسانه ضمن تبریک این موفقیت چشمگیر جهانی به این عضو محترم، مفتخر است که این توفیق ارزشمند برای مردم عزیز و هنر کشورمان رقم خورده است.

روند شرکت در این رقابت و انتخاب آثار در هر مرحله بدین گونه بود که از روزهای آغازین سال ۲۰۲۰ پذیرش آثار در ۲۳ شاخه موسیقی آغاز شد و پس از پایان پذیرش ، مراحل ارزیابی و داوری آثار توسط تیمی از برجسته ترین موسیقی دانان دنیا آغاز شد و پس طی مراحل داوری مختلف ، ابتدا  در اواخر سال ۲۰۲۰ ، کمتر از ۹ درصد از حدود ۳۰ هزار شرکت کننده ، برای مرحله نیمه نهایی انتخاب شده و پس از داوری در این مرحله ، کمتر از ۱ درصد آثار برای مرحله فینال انتخاب شدند که پس از طی ارزیابی های موشکافانه متنوع، سرانجام نفرات اول تا سوم هر بخش، شب گذشته توسط سایت رسمی ISC معرفی شدند و استاد میرمعصومی موفق به کسب مقام نخست در بخش موسیقی اینسترومنتال شدند.

این جایزه به خاطر تولید قطعه «کالسکه» از آلبوم «نوازش لحظه ها» به استاد اهدا شد. این اثر به آهنگسازی احمد میرمعصومی  و با نوازندگی «کریم قربانی»(ویلنسل)،  «علی جعفری پویان»(ویلن)، «علیرضا دریایی»(ویلن)،  «ناصر رحیمی»(فلوت) و «احمد میرمعصومی»(پیانو و سازهای الکترونیک) خلق شده است.

قطعه «کالسکه» از آلبوم «نوازش لحظه ها»

دریافت مدال نقره جشنواره‌ی موزیک جهانی ۲۰۲۰توسط استاد سید احمد میرمعصومی

در سال گذشته افتخارات دیگری نیز توسط این هنرمند کشورمان کسب شد که میتوان به کسب مدال نقره مسابقات جهانی «گلوبال موزیک اواردز» در بخش «بهترین آهنگسازی» و «بهترین آلبوم»، کسب مقام نخست رقابت «آکادمیا موزیک» در بخش «بهترین آلبوم موسیقی اینسترومنتال»،  دو عنوان فینالیست و یک عنوان نیمه نهایی در مسابقات جهانی «آهنگسازی انگلستان»،  اشاره کرد. همچنین در سال ۲۰۲۱ مدال نقره مسابقات جهانی «گلوبال موزیک اواردز» در بخش «بهترین آهنگسازی» به قطعات آلبوم «نوازش لحظه ها» اثر «احمد میرمعصومی» تعلق گرفت.

برچسب ها : ، ،

پیغام شما