ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > حمیدرضا محمدعلیزاده در ماه میهمانی خدا به دیدار دوست رفت

حمیدرضا محمدعلیزاده در ماه میهمانی خدا به دیدار دوست رفت

حمیدرضا محمدعلیزاده در ماه میهمانی خدا به دیدار دوست رفت

 در ماه رحمت از پروردگار مهربان درخواست رفع بلای عمومی داریم تا به این زودی خبر پرکشیدن عزیزان مان را به سوگ ننشینیم
امروز متاسفانه داغ دار دوست و همکار دیگرمان آقای حمیدرضا محمدعلیزاده شدیم و یکی از با اخلاق ترین و متواضع ترین تهیه کنندگان برنامه های کودک را از دست دادیم تا بار دیگر ما را در بهت و اندوه فرو برد.

انجمن تخصصی کودک و رسانه این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و همه هنرمندان عرصه کودک و رسانه و به ویژه همکاران گروه کودک تلویزیون تسلیت عرض مینماید و از خداوند مهربان خواستار بهشت ابدی برای ایشان هستیم.

حمیدرضا محمد علیزاده یکی از بهترین و مودب ترین تهیه‌کنندگان شبکه قرآن و گروه کودک سیما بود که در آستانه ماه مبارک رمضان درصدد تهیه و تولید طرح ملی حفظ سه ساله قرآن کریم برای نوجوان و کودکان این سرزمین اسلامی بود . مسئولیت پذیری، نوآوری، تواضع و حسن معاشرت ایشان از شاخص های بارز اخلاقی این هنرمند قرآنی می باشد.
مرحوم علیزاده در کارنامه کاری خود در شبکه قرآن ، تهیه و تولید برنامه های احکام نوجوانان ، کودک قرآنی ، فرهنگ تلاوت ، رصد و نمایشگاه قرآن کریم را بر عهده داشت. و در شبکه پویا برنامه نقاشی نقاشی را که یک برنامه برند و شاخص است تولید نمودند و همچنین برنامه فرزندان ایران در شبکه جام جم تهیه کنندگی کردند و در عید نوروز ۱۴۰۰ نیز با همکاری آقای مجید قناد برنامه لوبیا فردا زود بیا را برای شبکه آموزش سیما به روی آنتن بردند.
روحش شاد و یادش گرامی باد

برچسب ها : ، ،

پیغام شما