ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

ایرانشهر

ایرانشهر

ما در این تارنما چه میکنیم ؟

تولید محتوا

گروه ایرانشهر در زمینه ی تولید محتوی برای شما فعالیت کند. ما جمعی از نویسندگان فعال در حوزه های مختلف نوشتاری ، گرد هم آمده ایم تا برای شما محتوای نگارشی تولید کنیم. ما می توانیم فیلمنامه ، نمایشنامه ،مقاله ، خبر وکپشن و دیگر محتواهای نگارشی مورد نظر شما را، در اسرع وقت و با برترین کیفیت بنویسیم و یا تولید کنیم.

پل ارتباطی

همچنین بنا داریم یک پل ارتباطی راحت، بین نویسندگان و سفارش دهندگان محتوا باشیم . اگر شما به عنوان تهیه کننده ،کارگردان ،فیلمساز، تهیه کننده تئاتر، سازنده ی انیمیشن، گرداننده ی یک سایت ،اینفلوئنسردر شبکه های اجتماعی، سازنده ی انیمیشن، بلاگر، خبرنگار،داستان نویس، دانشجو و بسیاری مشاغل دیگر احتیاج به محتوی نوشتاری یا ویرایش متون دارید، میتوانید در گروه ایرانشهر عضو شوید و از ما کمک بگیرید.

بازوی حقوقی

تارنمای گروه ایرانشهر این توانایی را دارد تا با همکاری نویسندگان مجرب بهترین نمونه های نوشتاری را به سفارش دهندگان ارائه کند. همچنین همه کسانی که در حوزه های مختلف نگارشی اعم از حرفه ای و تازه کار فعالیت میکنند. میتوانند با عضویت و تشکیل پروفایل شخصی این وبسایت را بعنوان ذخیره گاه امن برای حفظ و نگهداری آثارشان به حساب آورند. همینطور با عضویت در سایت میتوانند عضو گروه نویسندگان ما باشند و با ارایه نمونه آثارشان، با کمترین واسطه به سفارش دهندگان و مشتریان محتواهای نگارشی متصل شوند.

اطلاعات بیشتر

با مطالعه قوانین وبسایت به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید. اگر یک نویسنده ی حرفه ای هستید و یا اگر به یک متن حرفه ای در هر زمینه ای احتیاج دارید ، جای شما همین جا است. با ما تماس بگیرید..

برچسب ها :

پیغام شما