ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > برنامه های انجمن > کارگاه های تخصصی > کارگاه آموزشی عکاسی با تلفن همراه

کارگاه آموزشی عکاسی با تلفن همراه

کارگاه آموزشی عکاسی با تلفن همراه

انجمن تخصصی کودک و رسانه با همکاری جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار میکند

کارگاه آموزشی

عکاسی با تلفن همراه و دوربین های کامپکت

سرفصل دوره :

  • نور و چگونگی تشکیل تصاویر
  • لنزها، کنترل تصاویر
  • مبانی ترکیب بندی
  • نوردهی
  • پروژه نهایی

مدرس دوره :

علی محمد پرفکر
کارشناسی ارشد فیلم برداری سینما

مدت دوره:

۶ ساعت

همراه با اعطای مدرک جهاد دانشگاهی

ثبت نام از طریق :

تلفن : ۶۶۰۷۵۰۸۵

سایت : JDSL.IR

عکاسی یکی از مهمترین زمینه های پرورش استعداد، خلاقیت و رشد هوش تصویری انسان هاست. این روزها عکاسی بازار بسیار داغی داره وحیلی ها رو به خودش علاقمند کرده است. شاید یک دلیلش این باشد که انسان ها ذاتا به زیبایی علاقه دارند و احساس شون با دیدن تصاویر زیبا متاثر می شود. عکاسی غیر از ثبت خاطرات و لحظه ها، کاربرد های دیگری هم دارد.

مثلا: از طریق عکاسی و زیبا سازی تصاویر با دوربین ، و فروش فریم ها می شود کسب درآمدهای زیادی داشته باشید. یا کسانی که به دنبال فروش محصولات ، تهیه گزارش و خبر نگاری و افزایش محبوبیت خود در شبکه هاى اجتماعى مانند اینستاگرام هستند با اشتراک گذاشتن تصاویر زیبا بهتر به این هدف خودشون می رسند. همچنین با ثبت تصاویر فوق العاده و خاص از مکان های دیدنی که سفر کردید و به اشتراک گذاشتن اونها، می تونید به جذب توریست و گردشگر کمک کنید. عکاسی حتما کاربرد های مهم دیگر هم داره که شما بیشتر از ما می دونید! اما امروزه، با رشد کیفیت و در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند (و پیش از آن دوربین های دیجیتال) ورود به این حوزه به امری ساده تبدیل شده و انواع گوشی‌های هوشمند به محبوب‌ترین ابزار برای عکاسی تبدیل ‌شده‌اند.

گوشی‌های هوشمند در مقایسه با دوربین‌های حرف‌ه‌ای، سبکتر، در دسترس و کیفیت قابل قبولی دارند. گرفتن عکس عالی با موبایل به این سادگی‌ها هم نیست که فقط یه دکمه بزنین! در هر صورت فارغ از ابزار عکاسی، کیفیت عکس تا حد بسیار زیادی به دانش و البته خلاقیت عکاس برمی‌گردد و تسلط بر تکنیک ها می تونه باعث بشه با همین ابزار ساده عکس‌هایی بسیار زیبا بگیرید. اگر شما هم در ادامه با “آموزش عکاسی با موبایل همراه شوید “، نکات جالبی مییابید که شاید هیچ وقت به آن توجه نکرده بودید.پس عکاسی با موبایل یه ریزه کاری هایی داره که ما اینجا کامل و اصولی بهتون یاد می دیم

برچسب ها : ،

پیغام شما

  1. یاسینی گفت:

    چگونه میتوان در این آموزش عکاسی شرکت کرد؟
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین

    • alipour گفت:

      با سلام و درود
      لطفا جهت هماهنگی برای شرکت در دوره، با سرکار خانم موسی خانی رئیس کمیته آموزش به شماره ذیل تماس حاصل نمایید:
      ۰۹۰۳۹۴۳۲۹۹۹