ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > آئین گشایش کتابخانه و موزه استاد نادر ابراهیمی در خانه شعر و ادبیات

آئین گشایش کتابخانه و موزه استاد نادر ابراهیمی در خانه شعر و ادبیات

آئین گشایش کتابخانه و موزه استاد نادر ابراهیمی در خانه شعر و ادبیات

پس از دو سال تلاش، بالاخره بر آتش ناامیدی فرزانه منصوری (همسر استاد نادر ابراهیمی) آبی فشانده شده و گویی قرار است کتابخانه و موزه نادر ابراهیمی رونمایی شود. این خانه موزه در خانه شعر و ادبیات برپا می‌شود و قرار است روز جمعه ۲۷ دی ماه مراسم گشایش آن برگزار شود.

این مراسم با حضور رئیس سازمان سینمایی، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی، رئیس انجمن تخصصی کودک و رسانه، کارگردانان، نویسندگان، شاعران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای گشایش این کتابخانه و موزه در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار شود.

خانه شعر و ادبیات کتابخانه و موزه زنده یاد نادر ابراهیمی، داستان نویس، مترجم و پژوهشگر را افتتاح می‌کند و ۵۰۰۰‌جلد کتابی که هنوز در کتابخانه شخصی نادر ابراهیمی قرار دارد، به این کتابخانه و موزه منتقل خواهد شد.
فرزانه منصوری کتاب‌ها را به خانه شعر و ادبیات تحویل داده و همین طور لوازم شخصی او را از جمله دستنوشته‌ها، لوازم کوهنوردی و جوایز متعدد کسب شده که تمامی آنها در موزه خانه شعر و ادبیات در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

خانه شعر و ادبیات از مراکز تحت پوشش منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد است که استادان، نویسندگان، شاعران، ترانه‌سرایان و فعالان حوزه ادبی کشور در آن گرد‌هم می‌آیند و برگزاری کلاس‌های آموزشی، برپایی شب‌شعر، بزرگداشت ادبی کشور و نکوداشت مفاخر برجسته از ماموریت‌های این خانه است. اینجا سرمنزل همه دارایی‌های ملموس نادر ابراهیمی است که از جمعه در دسترس همه ما خواهد بود.

برچسب ها : ، ،

پیغام شما