ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > درباره انجمن > اخبار و تازه ها > اهدای لوح تقدیر انجمن تخصصی کودک و رسانه به مرتضی آسمانی، کارگردان فیلم سرخابی و شیوا ممتحن کارگردان انیمیشن فرفره

اهدای لوح تقدیر انجمن تخصصی کودک و رسانه به مرتضی آسمانی، کارگردان فیلم سرخابی و شیوا ممتحن کارگردان انیمیشن فرفره

اهدای لوح تقدیر انجمن تخصصی کودک و رسانه به مرتضی آسمانی، کارگردان فیلم سرخابی و شیوا ممتحن کارگردان انیمیشن فرفره

لوح تقدیر انجمن تخصصی کودک و رسانه به مرتضی آسمانی، کارگردان فیلم سرخابی و شیوا ممتحن کارگردان انیمیشن فرفره اعطا شد.

یکشنبه ۳ شهریور منتخبان بخش جلوه گاه امید جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان توسط سازمان ها و نهادهای مردمی و دولتی تقدیر شدند.

در این بخش که انجمن تخصصی کودک و رسانه نیز حضور داشت سه داور از سوی انجمن کار داوری این بخش را براساس معیارها و اهداف انجمن برعهده گرفتند. آقایان اسماعیل شرعی، رسول بابارضا و محمود علی پور به عنوان داور از سوی انجمن تخصصی کودک و رسانه دو فیلم سرخابی و فرفره را شایسته تقدیر از سوی انجمن دانستند.

لوح تقدیر انجمن توسط سرکار خانم مینا هاشمی به جناب آقای مرتضی آسمانی، کارگردان فیلم سرخابی و سرکار خانم شیوا ممتحن کارگردان انیمیشن فرفره اهدا شد.

انجمن تخصصی کودک و رسانه، لوح تقدیر خود را به خاطر نگاه ویژه فیلمساز به جامعه معلولین و ترویج فرهنگ همدلی و اتحاد در بین نوجوانان با اتکا بر پژوهش و شناخت مناسب به کارگردان فیلم سرخابی آقای مرتضی آسمانی تقدیم کرد. و همچنین لوح تقدیر خود را به کارگردان فیلم انیمیشن فرفره سرکار خانم شیوا ممتحن برای ایجاد فضای شادمانه و خاطره برانگیز که یادگار مشترک و انتقال، تجربه کودکانه ی بین نسلی را منتقل می کند اهدا نمود.

فیلم اهدای لوح تقدیر به دو فیلم منتخب انجمن تخصصی کودک و رسانه
لوح تقدیر
برچسب ها : ، ،

پیغام شما