ورود عضویت
Fa En

انجمن تخصصی کودک و رسانه

صفحه اصلی > عمومی > پیشخوان > نشست سوم انجمن تخصصی کودک و رسانه بررسی برنامه در همسایگی آقای راجرز

نشست سوم انجمن تخصصی کودک و رسانه بررسی برنامه در همسایگی آقای راجرز

نشست سوم انجمن تخصصی کودک و رسانه بررسی برنامه در همسایگی آقای راجرز

با همکاری مرکز هنرهای رقومی بسیج و پژوهشگاه باقرالعلوم علیه السلام، سومین نشست انجمن تخصصی کودک و رسانه برگزار می گردد. این نشست در روز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه ۹۷ ساعت ۱۷ در پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام واقع در ضلع شمال غربی میدان فلسطین برگزار می گردد.

موضوع این سلسله نشست ها بررسی برنامه های موفق کودک دنیاست که در این نشست برنامه در همسایگی آقای راجرز بررسی خواهد شد. برنامه نیم ساعته آموزشی ” در همسایگی آقای راجرز ” تولید شبکه PBS با اجرای مجری استثنایی فرد راجرز ، از موفق ترین، طولانی ترین وبه یادماندنی ترین برنامه های تلویزیونی آمریکا محسوب می شود که از سال ۱۹۶۸ بمدت ۳۳ سال برای مخاطبان کودک پخش گردید و عاقبت در سال ۲۰۰۱ پایان رسمی تولید آن اعلام شد. این برنامه بارها از سوی جشنواره های مختلف بخاطر اهمیت به کودکان و تولید برجسته جوایز متعدد بدست آورد. این برنامه از برنامه سسمی استریت بیشتر مخاطب داشته است.
و برای شش نسل در آمریکا برنامه اجرا کرده و برای هر شس نسل محبوب بوده است. قابل توجه اینکه هر پنج سال دوره کودکی یک نسل محسوب میشود.

 

 

 سایت کامان سنس مدیا در ارزیابی این برنامه نمره کامل را نصیب آن نموده است و بسیار شگفت آورتر اینکه حتی یک نمره منفی به این برنامه اختصاص نیافته است.

در این نشست مدیر شبکه بین المللی کودک هدهد و جمعی از تهیه کنندگان و برنامه سازان کودک و فعالان عرصه کودک و رسانه حضور به هم می رسانند.

صورت جلسه سوم

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

پیغام شما